וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גור כלבים מתוק הפך למפלצת בשמונה חודשים בלבד

3.11.2015 / 10:58

כאשר בני זוג מאוסטרליה אימצו כלב רועה גרמני קטנטן, הם לא דמיינו שכעבור שמונה חודשים בלבד הוא יהיה גדול יותר מהם. התמונות שמתעדות את הצמיחה המהירה כובשות כעת את הרשת

צילום מסך

(בסרטון: עוד כלבלב שגדל מהר. ממש מהר)

אלכס דניסון ואשלי לואיס, בני זוג שמתגוררים באוסטרליה, החליטו לאמץ גור כלבים ובחרו בנאסרה, גורת רועה גרמני שהגיעה לביתם כשהייתה בת שמונה שבועות בלבד.

הזוג החליט לפצוח במסורת ואלכס צילם את אשלי ונאסרה יחד אחת לחודש. כעת, שמונה חודשים מאוחר יותר, החליטו השניים להביט בתמונות וכשעשו זאת גילו שהגורה הקטנה גדלה מהר. כמה מהר? היום אשלי כבר לא יכולה להחזיק אותה כדי להצטלם.

גור הפך לכלב עצום בשמונה חודשים. reddit, צילום מסך
קשה להאמין שעברו רק שמונה חודשים/צילום מסך, reddit

"ידענו שהיא תהפוך לילדה גדולה, אבל לא הבחנו בתהליך על בסיס יומי. ראינו את זה רק כשהבטנו בכל התמונות. כשהייתה קטנה יותר, אנשים היו עוצרים אותנו במהלך טיולים ומחמיאים על יופיה. חלקם אמרו שהיא תהיה ענקית לפי הגודל של הראש והכפות שלה", סיפר אלכס ל"דיילי מייל". הזוג החליט לפרסם את סדרת התמונות באתר Reddit, והיא הפכה לויראלית והפכה את הגורה המתוקה לכוכבת.

למרות שהגודל מטעה, נאסרה עדיין נחשבת גורה ומתנהגת בהתאם. "כשהיא רוצה לשחק, היא משחקת. היא קופצת עליך ואין הרבה מה לעשות מלבד להסכים".

עוד באותו נושא

ניסוי ביזארי: איך כלבים מגיבים כשבעליהם מתעלפים לידם?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully