וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג: החלטת השר אריאל לדחות חוקים למען בעלי חיים - אבסורד

דב גיל-הר

16.3.2016 / 5:14

בראיון לאולפן וואלה! NEWS קראה הח"כית ממרצ לשר האמון על רווחת בעלי החיים "להבין שמה שעשה לא מכבד את המטרה שלשמה הוא כאן". יום זכויות בעלי החיים צוין אתמול בכנסת בארוחה צמחונית במזנון המשכן

צילום: גדעון צנטר עריכה: ניר חן

ח"כ תמר זנדברג (מרצ) תקפה את שר החקלאות אורי אריאל בעקבות החלטתו לדחות בוועדת השרים לחקיקה את הצעות החוק בנושא רווחת בעלי החיים, שהיו אמורות לעלות בכנסת ביום זכויות בעלי החיים שצוין אתמול (שלישי). "בכנסת יש הרבה אבסורדים וזה אחד מהם", אמרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS והסבירה כי ההצעות נדחו ספציפית על ידי השר, האמון על רווחת בעלי החיים מתוקף תפקידו.

זנדברג הפצירה באריאל לשמוע את הצעות הפעילים לרווחת בעלי החיים וקראה לו "להבין שמה שעשה לא מכבד את היום הזה והמטרה שלשמה הוא כאן". זנדברג בעצמה הגישה הצעת חוק להטלת קנס מוגדל על שוטטות כלבים שלא עברו עיקור וסירוס, וכן הצעת חוק לצמצום היקף ההמתות. בריאיון היא אף הציעה לעגן בחוק את החינוך למניעת התעללות ואיסור שימוש בכלובים עבור התעללות. "הגענו למצב כזה שמבחינת זכויות בעלי החיים, אין סיבה להרוג כלבים ובעלי חיים סתם. הפתרון המשלים צריך להיות עיקור וסירוס ובעיקר אימוץ וחינוך נגד אלימות", אמרה.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו פרסם את תלוש השכר שלו: כמה מרוויח ראש הממשלה?
החרדים יקדמו חוק להגבלת הרפורמים בכותל: "להילחם בהם בכל דרך"
השר כץ מתחייב: שדה התעופה החדש באילת ייפתח עד פסח הבא

דיון על זכויות בעלי חיים בכנסת. נועם מושקוביץ
"צריך לשמוע את הפעילים". השר אריאל בדיון בכנסת על זכויות בעלי החיים, היום/נועם מושקוביץ

פעילת זכויות בעלי החיים ואשת התקשורת, מיקי חיימוביץ', שיבחה לעומת זאת את "האירוע המרשים" שנערך במזנון הכנסת לציון היום, בהשתתפות ח"כים רבים. "המזנון הכין שלל מנות, מטופו ועד חריימה", סיפרה חיימוביץ'. "זה היה ממש סוג של היסטוריה והמחיש שאפשר לבחור מזון מהצומח מבלי לגרום סבל".

חיימוביץ' הוסיפה כי השנה גם צעדו לראשונה בתל אביב 15 אלף בני אדם בקריאה לפעול למען זכויות בעלי החיים. "אם היו אומרים לנו לפני 15 שנה שזה קורה, היינו חושבים שזה חלום", אמרה. "אנחנו לקראת התעוררות, אבל חשוב שהקולות האלה יגיעו גם לכאן, לכנסת. זה מה שאנחנו מנסים לעשות בשדולה החברתית".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יום  הזכויות של בעלי החיים - ראיון עם מיקי חיימוביץ ותמר זנדברג. מערכת וואלה!
"אין סיבה להרוג כלבים סתם". כלב במכלאה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully