וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל נהרג בתאונה בפרו: "רק שלשום סיפר לנו כמה הוא נהנה"

14.3.2016 / 14:30

בני משפחתו של הצעיר שנהרג בתאונה במתקן "טרזן" בקוסקו מתקשים לעכל את הבשורה. "לא מאחל לאף אחד לגדל ילד ולראות אותו נהרג". אביו של חבר שטייל עם אוראל, המתמחה בפעילות אתגרית, הסביר: "לא היה מה שיבלום אותו". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

הצעיר שנהרג אתמול (ראשון) בתאונה במהלך פעילות אתגרית בפרו הוא אוראל גואטה, בן 24 מכפר סבא. בני גיהסי, בן הזוג של אמו של אוראל, סיפר כי משפחתו שוחחה עמו שלשום. "הוא אמר שהוא נהנה בעיר הכי יפה בפרו", סיפר גיהסי. "אני לא מאחל לאף אחד לגדל ילד ולראות אותו נהרג".

אוראל השתחרר משירות צבאי בפיקוד העורף לפני כשנה, ונסע עם שניים מחבריו לטייל בדרום אמריקה. "הם יצאו בינואר לטיול אחרי צבא, הם היו שלושה חברי ילדות. הם עבדו, השיגו כסף ויצאו לטיול", סיפר אשר וקנין, אביו של אור, אחד החברים שטיילו עם אוראל, שהגיע לנחם את בני המשפחה. מיטל ווגה, בת דודתו של אוראל, סיפרה אף היא כי הוא עבד קשה כדי לחסוך כסף לטיול הגדול. "כל דרום אמריקה וארצות הברית. הוא יצא עם שני חברים, הם הספיקו להיות בארגנטינה וברזיל. התכנון היה להגיע עד למקסיקו ומשם לארצות הברית, וביולי לחזור לארץ".


עוד בוואלה! NEWS:
5 שנים לתופת בסוריה: המספרים שלא הכרתם על ממדי החורבן
רצח הילי סובול: הצהרת תובע נגד החבר של התאומה בגין דקירתה למוות
כחלון: "מתנגד לתקציב דו-שנתי, אבל לא שולל זאת"

אוראל גואטה, נהרג במהלך פעילות אתגרית בקוסקו, פרו. פייסבוק, צילום מסך
חבריו ראו אותו מדמם למוות. אוראל גואטה/צילום מסך, פייסבוק

גיהסי סיפר כי קיבלו את ההודעה על מותו של אוראל ב-3:00 בלילה, כששוטרים הידפקו על דלתם. "אמא שלו קמה, העירה אותי ואמרה: 'תשמע מה שיש להם להגיד'. לא היו להם תשובות לתת. דיברתי עם משרד החוץ, והם אמרו לי פחות או יותר מה היה. ב-4:00 בבוקר דיברתי עם החברים, והם סיפרו מה היה – לא היה מי שיבלום אותו, לא בלמו אותו". הוא הוסיף כי לקח לאמבולנס יותר משעה לעלות להר שעליו היו אוראל וחבריו כדי לפנות אותו. "הם לא יכלו לעשות כלום, לא היה להם מה לעשות", אמר גיהסי. "הם אמרו שהם היו חסרי אונים וראו אותו מדמם למוות".

וקנין סיפר כי בנו אור הוא שחילץ את אוראל והתקשר הביתה לספר על שאירע. וקנין מנהל חברה העוסקת בפעילות אתגרית, ומכיר מקרוב את אופן הפעולה של מתקן "טרזן" שבו נהרג אוראל. "הבן שלי עשה את הטרזן הזה, הוא היה הראשון", הוא תיאר את האירוע הטרגי. "לדעתי, הבלם לא חזר למקום לאחר היציאה הראשונה. כפי שאני מכיר את זה באופן מקצועי, השני יורד מבלי שיהיה מה שיבלום אותו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוראל גואטה בטיולו בדרום אמריקה. באדיבות המשפחה
עבדו וחסכו לטיול הגדול. אוראל וחבריו במהלך הטיול בדרום אמריקה/באדיבות המשפחה

התאונה שבה נהרג אוראל אירעה בעת שעשה שימוש במתקן "טרזן", מתקן שממנו קופצים מגובה בעת שמחוברים לחבל. כפי הנראה, הכבלים שאליהם היה מחובר התנתקו ולא בלמו את נפילתו, כך שהתנגש בעמוד ונחבל קשות. הוא מת מאובדן דם עוד בטרם הגיעו כוחות ההצלה למקום. המחלקה לישראלים בחו"ל העבירה הודעה למשפחתו, ופועלת בשיתוף עם קונסול ישראל בלימה להבאת גופתו של הצעיר לארץ.

אחיו של אוראל, מתן בן ה-23, נמצא גם הוא בטיול, במרכז אמריקה. הוריהם נאלצו למסור לו את הבשורה הקשה בהיותו בחו"ל, וכעת הוא פועל בניסיון למצוא טיסה חזרה לישראל בעקבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully