וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תישארו בבתים": סרטון תעמולה פלסטיני קטע את שידור "האח הגדול"

הפריצה לשידור, שאותה חוו צופי ערוץ 2 בלויין, אירעה כמעט במקביל לירי הרקטות. בסרטון הוקרנו תמונות מהפיגוע בתל אביב והופיעו המשפטים: "הסיפור לא נגמר, ההמשך יבוא", כשברקע נשמעת מנגינה מאיימת

צילום מסך

סרטון תעמולה פלסטיני, ככל הנראה של חמאס, קטע אמש (שישי) בסביבות השעה 22:30 את שידור התכנית "האח הגדול" בערוץ 2 - כך סיפרו צופים ברשתות החברתיות. הוא הופיע בשידורי ערוץ 2 בלוויין בלבד, ומנויי "יס" ו"הוט" לא חוו פריצה לשידור.

הסרטון הוקרן כמעט במקביל לירי ארבע הרקטות אמש מרצועת עזה לכיוון המועצה האזורית שער הנגב, שלא גרם לנפגעים או לנזק.

נראו בו, בין היתר, אנימציה של פיגוע דריסה בתחנת אוטובוס, וכן צילומים מפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב בתחילת השנה. בנוסף לתמונות הושמעה מנגינה מאיימת, ועל המסך הופיעו המשפטים: "השנה התחילה בתל אביב, והנה כבר חזרנו לדיזנגוף", "הסיפור לא נגמר, ההמשך יבוא" ו"תישארו בבתים".

עוד בוואלה! NEWS:
4 רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים בעוטף עזה; צה"ל תקף ברצועה
הליגה הערבית הכריזה על חיזבאללה ארגון טרור
"זרקנו אותו": טראמפ ביטל עצרת בשיקגו - בעקבות הפגנת אלפים

סרטון של חמאס בחדשות ערוץ 2 בלוויין, 11 במרץ 2016. צילום מסך, צילום מסך
"תשארו בבתים". מתוך הסרטון/צילום מסך, צילום מסך

באותה העת, פרסם חבר הלשכה המדינית של חמאס חליל אל-חייה הודעה בחשבון הטוויטר שלו, שבה התייחס לפשיטה הצה"לית על כלי תקשורת פלסטיניים בשבוע האחרון. לדבריו, "עצירת שידורי רשת 'אל-אקצא' והפשיטה על משרדי רשת 'פלסטין אל-יום' הם סימנים לחולשת האויב בפני נחישות עמנו להשיג את מטרותיו". הוא הוסיף וטען כי "ניסיונות הכיבוש נועדו לכישלון", וכי הרשתות הפלסטיניות "משדרות את אינתיפאדת אל-קודס לעולם כולו ולכל בית בפלסטין".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הציוץ של בכיר חמאס - "ניסיונות הכיבוש נועדו לכישלון"

מקרים דומים של פריצה לשידור התרחשו בזמן מבצע "צוק איתן". כך למשל ב-14 ביולי 2014 חזו צופי ערוצים 10 ו-2 בלוויין בסרטון של חמאס שבו נכתב: "הכינו עצמכם לשהייה ממושכת במקלטים". מסר נוסף, שיועד לאימהות חיילי צה"ל והוקרן על המסך, היה: "אם תרצו שלא יהיו בניכם שבויים או הרוגים בעזה, מהרו לקרוא להם שיחזרו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully