וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 11 מגבעת שמואל נעדרה במשך שעות - ואותרה בפתח תקווה

8.3.2016 / 20:31

מאות שוטרים ומתנדבים פעלו בסיוע מסוק, פרשים וכלבנים לאיתורה של ספיר רוזנברג, שלא נראתה השעה 09:30. היא הגיעה בשעות הבוקר לבית הספר שבו היא לומדת, אולם עזבה אותו ומאז נעלמו עקבותיה. היא נמצאה בפתח תקווה בשעות הערב

ספיר רוזנברג. באדיבות המשפחה
גובהה 152 סנטימטרים, מבנה גופה ממוצע ושיערה ארוך. רוזנברג/באדיבות המשפחה

משטרת תל אביב פתחה היום (שלישי) במבצע נרחב לאיתור ספיר רוזנברג, בת 11 מגבעת שמואל, כשבע שעות לאחר שעקבותיה נעלמו. היא נמצאה סמוך לשעה 20:00 בפתח תקווה, לאחר שנראתה לאחרונה באזור קניון "לב הגבעה" בעירה.

מפקד מרחב דן במשטרה, ניצב-משנה שמעון לביא, הקים חדר פיקוד קדמי (חפ"ק) בגבעת שמואל ומאות שוטרים ומתנדבים פעלו לאיתורה בסיוע מסוק, פרשים וכלבנים. הוריה של רוזנברג קראו לציבור לסייע בחיפושים אחריה ולהעביר כל מידע שעשוי לסייע באיתורה.

עוד בוואלה! NEWS:
סגן נשיא ארה"ב בביקור בישראל: שיבושים בכבישי המרכז וירושלים
קריסת גוף התאורה ביבנה: המלצה להעמיד לדין את בעלי האולם
הרצח בבאר שבע: "הילדים כל הזמן שואלים - 'איפה אימא'?"

ספיר רוזנברג. באדיבות המצולמים
נמצאה בפתח תקווה. רוזנברג/באדיבות המצולמים

בשעה 7:40 הגיעה רוזנברג לבית הספר "מורשת מנחם" שבו היא לומדת, אולם החליטה לעזוב אותו, ללא ידיעתם של הוריה, מוריה וחברותיה, לאחר שרבים מחבריה לכיתה לא היו שם. בשעה 9:30, אחת מחברותיה ראתה אותה מדברת עם אדם לבוש שחורים והולכת איתו.

בשעה 10:55, סבתה של רוזנברג הגיעה לבית הספר וחיפשה את נכדתה. לאחר שהיא לא נמצאה בבית הספר, נעשתה פנייה לכוחות המשטרה. בשעה 12:45 אותרו אותות הטלפון הסלולרי שלה ברחוב העבודה בעיר, אולם השוטרים שהוזעקו למקום לא מצאו דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully