וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס למוות כשנהג תחת השפעת סמים ואלכוהול – ולא יואשם בהריגה

3.3.2016 / 23:30

בנובמבר האחרון נהרג חיים רדמי, מתנדב משטרה ותיק, מפגיעת מכונית בכביש החוף. הנאשם נהג לכאורה במהירות מופרזת, כשהוא שיכור ובדמו קנאביס בריכוז גבוה, אך מואשם רק בגרימת מוות ברשלנות

תאונת דרכים קטלנית בין מחלף פולג וינגייט, נובמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה, נובמבר 2015/חטיבת דובר המשטרה

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט לתעבורה במחוז מרכז נגד כפיר בקה, בן 33 מהיישוב פוריה שבצפון, בגין גרימת מוות ברשלנות ונהיגה בשכרות. על אף שנהג תחת השפעת סמים ואלכוהול ופגע למוות במתנדב משטרה – בקה לא יואשם בהריגה.

על פי כתב האישום, בנובמבר האחרון נהג בקה בכביש החוף ברכבו מעבודתו בתל אביב, כשהוא שיכור ובדמו קנאביס בריכוז 27 מ"ג. באותה עת עמד בצד הדרך מני כץ, מתנדב במשטרה שעצר בשל תקלה ברכב. הוא הציב את משולש האזהרה וחיכה לסיוע.

בסמוך לשעה 9:45, כך לפי כתב האישום, עצרה לידו ניידת ובה השוטר סלומון שפיצר והמתנדב חיים רדמי, במטרה לסייע לו. שפיצר כרז וקרא לכלי הרכב האחרים לא לעקוף אותו, תוך שהוא מאט את התנועה בנתיב השמאלי שאותו חסמה מכוניתו של כץ. לאחר מכן, נטען, ירד שפיצר מהניידת ושוחח עם הנהג בעוד רדמי נותר בניידת וקרא לסיוע.

עוד בוואלה! NEWS:
זיופים ומצגי שווא: כך התנהלה מעילת הענק בארגון הביטחוני
צעירה טוענת: "בוכריס אמר לי - 'את יפה, בואי תהיי המזכירה שלי'"
המטפלת החשודה הורשעה בעבר: דרכה על ראשה של בת 5 והטיחה אותו בקיר

תאונת דרכים קטלנית בין מחלף פולג וינגייט, נובמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
נסע במהירות של לפחות 104 קמ"ש ולא הבחין בניידת. זירת התאונה/חטיבת דובר המשטרה

לפי האישום, באותו הזמן עבר במקום בקה. הוא נסע בנתיב השמאלי במהירות של לפחות 104 קמ"ש ולא הבחין בניידת. שפיצר שהבחין בו מגיע במהירות קפץ הצידה אולם בקה התעלם ממנו, המשיך ופגע בעוצמה בחלק הימני האחורי של הניידת. רכבו של בקה הסתחרר ונעצר בין שני הנתיבים.

הניידת נהדפה קדימה, כך נכתב, פגעה במכוניתו של כץ מאחור ולאחר מכן הסתחררה ופגעה חזיתית במעקה הבטיחות. רדמי הוטח לכביש שכן דלתו לא הייתה נעולה וספג חבלה קשה בראשו. מותו נקבע במקום. מיד לאחר מכן, בעת ניסיונות ההחייאה, ישב בקה ברכבו ועישן סיגריית קנאביס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לבקה חמש עבירות תעבורה קודמות, בהן אי-ציות לתמרור עצור, נהיגה בחוסר זהירות ומהירות גבוהה מן המותר. למרות שנהג במהירות העולה על המותר בדרך בין עירונית, כשהוא תחת השפעת סמים ואלכוהול, לא האט או בלם כשראה את הניידת ולא עבר ימינה, הוא מואשם בגרימת מוות ברשלנות ובנהיגה בשכרות ולא בהריגה.

רב-נגד חיים רדמי, תושב ראש העין, היה מתנדב ותיק במשטרת התנועה. באותו יום שבת היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-65 בחוג משפחתו. הוא הותיר אחריו אישה, שש בנות ושישה נכדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully