וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר חשוד ששכב עם קטינה לאחר שהגיעה להתלונן בתחנה

3.3.2016 / 15:20

קובי ספיר, שמשמש יומנאי במרחב יפתח, הצליח להשיג לכאורה את פרטיה האישיים של הצעירה שהגיעה למשטרה להתלונן בעניין אחר. צעירה נוספת התלוננה, ושמו הותר לפרסום כדי לאפשר לקורבנות נוספים להתלונן

רב-סמל בכיר קובי ספיר. פייסבוק, אתר רשמי
השוטר החשוד, קובי ספיר/אתר רשמי, פייסבוק

שוטר במשטרת תל אביב, שמשמש יומנאי בתחנת משטרת השכונות של מרחב יפתח, חשוד שקיים יחסי מין עם קטינה, לאחר שזו הגיעה לתחנת המשטרה כדי לקבל טיפול משטרתי בעניין אחר. על פי חשדם של חוקרי מצ"ח, השוטר - רב סמל בכיר קובי ספיר, בן 45 - הצליח מתוקף תפקידו לעקוב אחר מסמך שנדרשה הנערה למלא בתחנה, ודרכו השיג את מספר הטלפון והפרטים האישיים שלה. היום (חמישי) הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב והוסכם על שחרורו בתנאים מגבילים ותוך הרחקה מעבודתו במשטרה.

לטענת החוקרים, הנערה הייתה בת 17 ועשרה חודשים בעת קיום היחסים, ובאותה העת חסתה בפנימייה לנערות במצוקה. כעת בודקים החוקרים אם השוטר ניצל את מצבה כדי לקיים איתה יחסים. תחילה הוא נעצר בחשד לאונס, אולם בימים האחרונים שינו החוקרים את החשד לבעילה אסורה בהסכמה, בהתייחס למצבה של הנערה. שמו של השוטר הותר לפרסום לבקשת מח"ש, שסבורים כי הדבר יאפשר לנשים נוספות להתלונן אם נפלו קורבן.

השוטר עצמו טוען מתחילת החקירה, ביום שני, כי היחסים היו בהסכמה וכי לא היה מודע למצבה הנפשי ולמצוקה שבה הייתה שרוייה. החוקרים הצליחו לגבות עדות מהנערה, אולם בימים האחרונים היא עזבה את הפנימייה שבה היא מתגוררת ומאז נעלמו עקבותיה. מאז הגיעה צעירה נוספת להתלונן נגד השוטר, והמקרה הזה נחקר גם הוא.

עוד בוואלה! NEWS:
זוג הורים תובע את "ברזילי": "סיפק תחליף חלב פג תוקף שפגע בתינוק"
שני צעירים מהצפון תכננו פיגועים: "הושפענו מסרטונים של דאעש"
לאחר הדחת "אבי פרויקט החץ": מונה ראש חדש למנהלת "חומה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully