וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור ליברמן על איימן עודה: "אני לא אומר שלום למחבלים"

דב גיל-הר

2.3.2016 / 18:49

יו"ר ישראל ביתנו התייחס באולפן וואלה! NEWS לעמדותיו לגבי הח"כים הערבים, ואמר שזה "לא פרסונלי, מי שתומך בטרור – אין לו מקום בכנסת". על החיבור עם לפיד: "דואגים לאינטרסים של המדינה". על נתניהו: "צריך להפסיק לבקש, אלא לפעול". שנה לבחירות 2015 - פרויקט מיוחד

עריכה:: ניר חן

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס היום (רביעי) באולפן וואלה! NEWS לסערה סביב חוק ההשעיה, לחיבור עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ולמדיניות החוץ והביטחון של ישראל. לדבריו, היו חברי כנסת שהיה מעדיף לא לראות במשכן "לא בגלל עניין פרסונלי, דתי או עדתי – מי שתומך בטרור, אין לו מקום בכנסת ישראל".

בתור דוגמה, התייחס ליו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה ואמר כי הוא "יותר גרוע מחנין זועבי. היא לא מתחפשת, הוא מתחפש". לדבריו, עודה לא מוכן לגנות את הסוחרים שסירבו להגיש עזרה לאודל בניטה במהלך הפיגוע בעיר העתיקה בירושלים שבו נפצעה קשה ובעלה נהרג. "זו הסיבה שאיני לא מברך אותו לשלום. אני למחבלים לא אומר שלום", אמר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אבי המתלוננת נגד התא"ל: "שלחנו ילדה מאושרת, והתגלה לנו פצע"
קרובי ההרוגה בכביש 6 התפרצו על הנהג החשוד: "נרדוף אותך כל חייך"
אלפי ילדים בעוטף עזה נעזרים בטיפול נפשי עקב המצב הביטחוני

יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן. מרץ 2016. מגד גוזני
"לא מברך את עודה לשלום"/מגד גוזני

כמו כן, התייחס ליברמן לבקשה של ראש הממשלה בנימין נתניהו היום מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לגרש משפחות מחבלים לרצועת עזה. "ראש הממשלה לא צריך לבקש שום דבר, אלא לפעול. לכן הוא ראש ממשלה. הוא לא באמת רוצה", אמר. "זה בדיוק התרגיל כמו החוק שהציע להשעיית ח"כים. הרי ברור לו שלעולם לא יהיה רוב של 90 חברי כנסת ולכן זה הכול בכאילו. כך גם גירוש המשפחות, הוא מחפש תירוץ להגיד 'רציתי ולא נתנו לי'".

הוא הוסיף כי ממשלת נתניהו "לא תשרוד", וכי "מחודש מרץ אנחנו מתחילים בספירה לאחור לשנת בחירות". "אף אחד לא מאמין לנתניהו. לא בחוץ ולא כאן בארץ", אמר. "אני רוצה לראות שמירה על עקרונות. אם נתניהו היה מקבל את קווי היסוד שלנו, היינו מצטרפים לממשלה. אין כאן עניין פרסונלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אביגדור ליברמן ויאיר לפיד כנס על מדיניות ישראל בעולם. נועם מושקוביץ
לפיד וליברמן בכנס על מדיניות ישראל בעולם, השבוע/נועם מושקוביץ

ליברמן התייחס גם לחיבור עם לפיד בתקופה האחרונה ואמר כי היא "נובע מדאגה לאינטרסים של מדינת ישראל". "אנחנו לא מסכימים ברוב הדברים, אבל כן מסכימים שחייבת להיות מדיניות חוץ. אי אפשר להפקיר את השדה הזה", אמר.

הוא התייחס לביקורת מצד גרמניה על הליכוד, כשבתחילת השבוע נטען שנתניהו עיוות את דבריה של הקנצלרית אנגלה מרקל על פתרון שתי המדינות כשטען שהיא שותפה לעמדתו. "השבוע התחיל בזה שקיבלנו מחאה חריפה מקנצלרית גרמניה על הדלפות מכוונת. היא בעלת הברית האחרונה שלנו באירופה, אז גם איתה לריב? הם נותנים לנו הרבה מעבר לצוללות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully