וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב לחמש שנות מאסר לצעיר שהפיץ מחלת מין מידבקת ביודעין

29.2.2016 / 17:20

דקל ששונקר, בן 25 מדימונה, הודה במסגרת הסדר טיעון כי קיים יחסי מין עם שלוש נשים בעודו מסתיר מהן כי הוא חולה במחלת מין מידבקת. ששונקר הורשע בשלוש עבירות של מעשה העלול להפיץ מחלה, אך לא בעבירות של קבלת דבר במרמה, שנכללו בכתב האישום

דיווח דנה ירקצי על דקל ששונקר שחשוד שהדביק בחורות במחלת מין/עריכה: ניר חן

(ספטמבר 2015, הוגש אישום נגד הצעיר שהפיץ בזדון מחלת מין)

ארבע שנים ותשעה חודשי מאסר בפועל נגזרו היום (שני) על דקל ששונקר, בן 25 מדימונה, הודה במסגרת הסדר טיעון כי קיים יחסי מין עם שלוש נשים בעודו מסתיר מהן כי הוא חולה במחלת מין. ששונקר הורשע בשלוש עבירות של מעשה העלול להפיץ מחלה, שבגינן ניתן היה להשית עד שבע שנות מאסר. אך הוא לא הורשע בעבירות של קבלת דבר במרמה, שנכללו בכתב האישום.

על פי כתב האישום, בשנת 2012 הוא קיים יחסי מין לא מוגנים באופן תדיר עם זוגתו, בזמן שנמסר לו על ידי כמה רופאים וכמה בתי חולים בשנה זו ובמהלך שלוש השנים לאחר מכן כי הוא נושא מחלת מין מידבקת. ששונקר לא הודיע לחברתו כי הוא נושא את המחלה ולאחר זמן מה, פנו אליה שני מכרים שלו שסיפרו לה על מחלתו. כששאלה את ששונקר אם נכון הדבר, הוא השיב שהם משקרים "כדי להוציא לו שם רע". בשלב מסוים הוא התאשפז בבית החולים בשל בעיה רפואית שממנה הוא סובל. זוגתו דאז שאלה אותו לגבי מחלתו, אך הוא התחמק מבקשותיה להיבדק. לאחר שנבדקה גילתה כי היא נושאת מחלת מין.

עוד בוואלה! NEWS:
"אשתו הגרמנייה של מנהיג דאעש נמלטה ממנו יחד עם שתי נערות"
נתניהו על כנס לפיד-ליברמן: "יש מי שמקשקש ויש מי שמבטיח את עתידנו"
מומחית DNA על עתירת המורשע ברצח: "האמת יכלה לצאת לאור קודם"

דקל ששונקר, חשוד בהפצת מחלה בזדון, בית משפט השלום תל אביב, 6 בספטמבר 2015. אבי כהן
ששונקר בבית המשפט. בחודש ספטמבר/אבי כהן

מלבד אישה זו, המשיך ששונקר להערים על עוד שתי נשים, בהן קטינה. הוא אף הציג את עצמו בפני אחת מהן כ"ראגו", איש עסקים הודי שמתגורר בארצות הברית, והבטיח לאחת הנשים כסף רב "ולהוציא אותה מהעבודה שלה". הוא הזמין אותה לחופשה באילת, שם קיימו השניים יחסי מין בלתי מוגנים מבלי שהביא לידיעתה על מחלתו.

מפרקליטות מחוז תל אביב נמסר בתגובה לגזר הדין כי "העבירות שבהן הורשע הנאשם מעידות על פגם מוסרי קשה בהתנהגותו, כיוון שידע שהוא חולה במחלה מידבקת ועדיין קיים יחסי מין עם המתלוננות תוך שמעל באמונן והסתיר את דבר מחלתו. גם כאשר נשאל על כך על ידי אחת המתלוננות, הכחיש ששונקר כי הוא חולה וגזר בכך על המתלוננת תוצאה קשה של הידבקות במחלה, שעמה תיאלץ להתמודד כל חייה". לפי הפרקליטות, "העונש שנגזר על הנאשם הוא עונש ראוי אשר משקף את חומרת מעשיו, הסיכון שבו העמיד את המתלוננות והנזק הרב שאותו גרם בפועל למתלוננת שנדבקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully