וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צעיר בן 25 הפיץ בזדון מחלת מין בקרב נשים

24.9.2015 / 13:19

דקל ששונקר מדימונה מואשם כי קיים יחסי מין בלתי מוגנים עם זוגתו ועוד שתי נשים בין השנים 2015-2012, על אף שנמסר לו על ידי כמה רופאים ובתי חולים כי הוא חולה. באחד המקרים הציג את עצמו כאיש עסקים הודי המתגורר בארה"ב במטרה לקנות את אמון המתלוננת

דיווח דנה ירקצי על דקל ששונקר שחשוד שהדביק בחורות במחלת מין/עריכה: ניר חן

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד דקל ששונקר, בן 25 מדימונה, בגין מעשה העלול להפיץ מחלה וקבלת דברה במרמה. זאת, לאחר שקיים יחסי מין עם נשים בעודו מסתיר מהן את מחלתו.

על פי כתב האישום, בשנת 2012 הוא קיים יחסי מין לא מוגנים באופן תדיר עם זוגתו, על אף שנמסר לו על ידי כמה רופאים וכמה בתי חולים, בשנה זו ובמהלך שלוש השנים לאחר מכן, כי הוא נושא מחלת מין מדבקת. ששונקר לא הודיע לחברתו כי הוא נושא את המחלה. לאחר זמן מה, פנו אליה שני מכרים של ששונקר וסיפרו לה על מחלתו, וכששאלה את ששונקר אם הדבר נכון, הוא השיב שהם משקרים "כדי להוציא לו שם רע".

לקריאה נוספת:
צעיר מהדרום חשוד שאנס נשים והפיץ בזדון מחלת מין
תלונות חדשות מגלות: החשוד בהפצת מחלת מין פעל בכל רחבי הארץ
מתלוננות נוספות נגד החשוד בהפצת מחלה: בת 24 נדבקה, עוד צעירה נבדקת

דקל ששונקר, חשוד בהפצת מחלה בזדון. חטיבת דובר המשטרה
מואשם כי קיים יחסי מין בלתי מוגנים על אף שידע על מחלתו/חטיבת דובר המשטרה

בשלב מסוים ששונקר התאשפז בבית החולים בשל בעיה רפואית ממנה הוא סובל. זוגתו שאלה אותו לגבי מחלתו, אך הוא התחמק מבקשותיה להיבדק. לאחר שנבדקה גילתה כי היא נושאת מחלת מין.

ששונקר הפיל קורבן שתי נשים נוספות. בפני אחת מהן הוא הציג את עצמו בשם "ראגו" וטען כי הוא איש עסקים הודי שמתגורר בארצות הברית, והבטיח לה כסף רב "ולהוציא אותה מהעבודה שלה". הוא הזמין אותה לחופשה באילת, שם קיימו השניים יחסי מין בלתי מוגנים מבלי שהביא לידיעתה על מחלתו. "במעשיו אלו, עשה הנאשם במזיד מעשה העלול להפיץ מחלה שיש בה סכנת נפשות, וקיבל דבר במרמה", נכתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully