וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מהדרום חשוד שאנס נשים והפיץ בזדון את נגיף ה-HIV

27.8.2015 / 15:45

הנשא נעצר השבוע לאחר שנערה בת 17 התלוננה כי אנס אותה בתחנה המרכזית בתל אביב תוך שהוא מתחזה לבלש משטרה. הוא נעצר שלוש פעמים בעבר בחשד לעבירות דומות. במשטרה חוששים שנשים נוספות נפלו קורבן, ויבקשו מבית המשפט להתיר לפרסום את פרטיו

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
העצור חשוד במעשי אונס ובהפצת מחלה מדבקת/ShutterStock

צעיר מדרום הארץ נשא HIV נעצר השבוע בחשד שהפיץ במזיד את הנגיף בנשים שעמן קיים יחסי מין, בהן קטינה. הוא נעצר לאחר שלפי החשד פיתה נערה בת 17 לקיים עמו יחסים תוך שהוא מתחזה לשוטר. במשטרה חוששים כי מספר גדול של נשים נפלו קורבן למעשיו ויבקשו היום (חמישי) מבית המשפט השלום בתל אביב להתיר את שמו ותמונתו של החשוד כדי לאתר אותן.

החשוד נושא את הנגיף מאז שנת 2011. הוא נעצר בעבר שלוש פעמים לאחר שקיים יחסי מין עם נשים ביודעו כי הוא נשא ובחשד לעבירות מין. לפני כמה ימים הגיע למשטרת מרחב יפתח נערה שסיפרה כי פגשה את החשוד, שהציג את עצמו כבלש משטרתי, בתחנה המרכזית בתל אביב, שם הוביל אותה לחדר השירותים ואנס אותה כמה פעמים, ונמלט.

לקריאה נוספת:
הורים שכולים לוועדת טירקל: "אסור שהירש יהיה אחראי על חיי אדם"
במשטרה מודים: אסרנו כניסת חרדים לעצרת נגד הרצח במצעד הגאווה
חוקרת שהצילה הדולפין: "לא היה מסוגל להחזיק את הראש מעל המים"

בדיקת דם. אילוסטרציה. ShutterStock
הצעירה הועברה לבדיקות וקבלת טיפול רפואי מחשש לבריאותה/ShutterStock

המשטרה איתרה את החשוד וגילתה כי מדובר בנשא HIV. הנערה הועברה לטיפול רפואי וכצעד מנע החלה לקבל קוקטייל תרופות על מנת לפסול את האפשרות כי תידבק במחלה. במקביל, חוקרי משטרת יפתח הביאו את החשוד לבית המשפט בתל אביב. הוא חשוד במעשי אונס ובהפצת מחלה מדבקת.

לבקשת סנגוריו, הוצא צו איסור פרסום על שמו. אולם בצעד חריג פנתה משטרת תל אביב לבית המשפט וביקשה לפרסם את שמו, כחלק מפעולות החקירה על מנת לאתר צעירות נוספות שככל הנראה קיים עמן יחסי מין, וקיים חשש לבריאותן.

  • עוד באותו נושא:
  • מחלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully