וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בפרשה: נעצר אחיו של האב החשוד בגרימת חבלה לבתו הפעוטה

29.2.2016 / 0:44

המשטרה חושדת כי הפעוטה נפגעה מכוס זכוכית שהושלכה לעברה, והאח חשוד כי שהה בדירה בעת המקרה. האב, החשוד בגרימת החבלה ונמצא במעצר, והאח לא משתפים פעולה בחקירה. אם הפעוטה תשתחרר מחר ממעצר בית

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

(הארכת מעצרו של האב החשוד בגרימת חבלה, ביום שיש)

אחיו של האב החשוד כי גרם חבלה לבתו בת השנתיים, ומאושפזת במצב קשה במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה, נעצר אתמול (ראשון) בחשד למעורבות במעשה. זאת, לאחר שעלה כי ייתכן שהוא שהה בדירה בעת האירוע. במשטרה ממשיכים לחקור ולבדוק מי השליך את כוס הזכוכית שעל פי החשד פגעה בפעוטה, אך האב ואחיו אינם משתפים פעולה ולא מוסרים לחוקרים מידע בעניין.

בשישי האחרון האריך בית משפט השלום בפתח תקווה בשלושה ימים את מעצר האב, ומחר יובא אחיו, בשנות השלושים לחייו, להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. האם, החשודה במעורבות במקרה, נשלחה למעצר בית אצל בת משפחתה, שיסתיים מחר.

המשטרה חושדת כי הפעוטה נפצעה מפגיעה שספגה מאחד מבני משפחתה. היא פונתה לבית החולים עם חתכים בראשה משברי זכוכית. ההורים, תושבי המרכז בשנות ה-30 לחייהם, מכחישים את המיוחס להם. במשטרה בוחנים אם מדובר בהזנחה או בגרימת חבלה, ושני כיווני החקירה נבדקים.

עוד בוואלה! NEWS:
עבדו עם המחבל בקניון מעלה אדומים: "המומים, לא הייתה לו שנאה בעיניים"
השרב הגדול מגיע מחר: השיא בשלישי - 35 מעלות במרכז
"פחדתי שלא אתעורר": הצעיר שסיכן את חייו כדי לעבור ברית מילה

אב החשוד בהתעללות בבתו בת השנתיים בהארכת מעצרו 26 פברואר 2016. אבי כהן
האב החשוד בגרימת חבלה לבתו בבית משפט השלום שבפתח תקווה, שלשום/אבי כהן

תחילת המקרה ביום חמישי סמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר, אז התקבלה במשטרה הודעה מבית החולים קפלן שברחובות על פעוטה בת שנתיים שהובאה לטיפול עם פגיעה וחתכים בראשה. בעקבות הבדיקות הרפואיות שהצביעו על חומרת הפגיעה, הפעוטה הובהלה למרכז שניידר יחד עם הוריה.

ממרכז שניידר נמסר כי ההורים טענו שבתם נפגעה מזכוכית כתוצאה מנפילה, אולם דבריהם לא תאמו את הממצאים הרפואיים. הפעוטה הגיעה עם חבלה ודימום בראשה, ועברה ניתוח. היא אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ בשניידר, במצב קשה אך יציב, כשהיא מורדמת ומונשמת.

(עדכון ראשון: 22:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully