וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר האב החשוד בגרימת חבלה לבתו הפעוטה, האם - למעצר בית

26.2.2016 / 18:08

מעצרו של האב הוארך בשלושה ימים והאם נשלחה למעצר בית לפרק זמן זהה. השניים חשודים במעורבות בפגיעה שספגה בתם בת השנתיים שמאושפזת במצב קשה עם חתכים בראשה משברי זכוכית. ההורים מכחישים את המיוחס להם

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שישי) בשלושה ימים את מעצר האב שחשוד כי גרם חבלה לבתו בת השנתיים שמאושפזת במרכז שניידר לרפואת ילדים בעיר. האם החשודה במעורבות במקרה נשלחה למעצר בית אצל בת משפחתה עד יום שני.

המשטרה חושדת כי הפעוטה, שמטופלת במצב קשה, נפצעה מפגיעה שספגה מאחד מבני משפחתה. היא פונתה לבית החולים עם חתכים בראשה משברי זכוכית. ההורים, תושבי המרכז בשנות ה-30 לחייהם, מכחישים את המיוחס להם.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד שאיים בפייסבוק על חייו של ח"כ ליברמן
בתו של "הסנדק" איתן חייא: "המשטרה והפרקליטות תפרו לו תיק"
בן גביר תבע את הווקף על "פגיעה בפרטיות" – ויפוצה באלפי שקלים

אב החשוד בהתעללות בבתו בת השנתיים בהארכת מעצרו 26 פברואר 2016. אבי כהן
האב החשוד בגרימת חבלה לבתו בבית משפט השלום שבפתח תקווה, היום/אבי כהן

ביום חמישי סמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר התקבלה במשטרה הודעה מבית החולים קפלן שברחובות על פעוטה בת שנתיים שהובאה לטיפול עם פגיעה וחתכים בראשה. בעקבות הבדיקות הרפואיות שהצביעו על חומרת הפגיעה, הפעוטה הובהלה למרכז שניידר לרפואת ילדים שבפתח תקווה, יחד עם הוריה.

מבית החולים שניידר נמסר כי ההורים טענו שבתם נפגעה מזכוכית, אולם דבריהם לא תאמו את הממצאים הרפואיים. הפעוטה הגיעה עם חבלה ודימום בראשה, ועברה ניתוח. היא אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ בשניידר, במצב קשה אך יציב, כשהיא מורדמת ומונשמת. ההורים טענו כי הפציעה נגרמה כתוצאה מנפילה. במשטרה בוחנים אם מדובר בהזנחה או בגרימת חבלה, ושני כיווני החקירה נבדקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully