וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד שאיים בפייסבוק על חייו של ח"כ ליברמן

26.2.2016 / 14:19

מעצרו של מחמוד שחארה הוארך בשלושה ימים. הפרסומים המיוחסים לו, על פי בית המשפט, "היו קונקרטיים והעלו חשש ממשי" לחיי יו"ר מפלגת ישראל ביתנו. עם זאת, בחקירתו טען החשוד: "זהו לא פרופיל הפייסבוק האמתי שלי"

אביגדור ליברמן לפני מסיבת עיתונאים בית סוקולוב. ראובן קסטרו
לאיומים על חייו בפייסבוק צורפו תמונות סכינים. ליברמן/ראובן קסטרו

מחמוד שחארה, תושב מזרח ירושלים, נעצר בחשד שאיים על חייו של חבר הכנסת אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) באמצעות פרופיל הפייסבוק שלו. בית המשפט השלום בעיר האריך היום (שישי) את מעצרו בשלושה ימים.

סגנית נשיא בית המשפט, חגית מאק קלמנוביץ', ציינה כי האיומים על חיי השר לשעבר היו קונקרטיים, מידיים וממשיים, וכי צורפו אליהם תמונות של סכינים ונשקים אחרים. חוקרי מרחב ציון במשטרה איתרו ועצרו את שחארה, בעל הפרופיל שפרסם את האיומים, בעקבות תלונתו של קצין הכנסת – שחשש לחיי ליברמן.

עוד בוואלה! NEWS:
רצח המחבל הנמלט בבולגריה: "יום מאושר, חיסלו את הרוצח של אחי"
בת 14 כתבה במחברת "אל תשפוט אותי כי עזבתי" - ויצאה לבצע פיגוע
בתו של "הסנדק" איתן חייא: "המשטרה והפרקליטות תפרו לו תיק"

בחקירתו טען שחארה כי הפרופיל המדובר כלל אינו שייך לו והפנה את החוקרים לפרופיל "האמתי" שלו, לכאורה. עם זאת, במשטרה עדיין סבורים כי הפרופיל ממנו נשלחו האיומים שייך לשחארה.

לפני שבועיים הגישה הפרקליטות הצבאית כתב אישום נגד פלסטיני כבן 20 משכם שאיים אף הוא דרך הפייסבוק לפגוע בח"כ ליברמן. נגד הנאשם נטען, בין השאר, כי ההודעות ששלח ליו"ר ישראל ביתנו כללו וידויים על כוונה לבצע פיגועים בשטח ישראל. הנאשם גם נהג לפרסם בפרופיל הפייסבוק שלו תמונות של פעילי חמאס, ובהן תמונת המחבל נשאת מלחם שבצדה כתב "כולנו נשאת מלחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully