וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: גבר ירה למוות ב-4 בני משפחתו בעיירה בוושינגטון - והתאבד

27.2.2016 / 4:36

"אני בסיגריה האחרונה שלי", אמר למוקד המשטרה וסיפר כי הרג את אשתו, שני ילדים וגבר נוסף. מאוחר יותר שם קץ לחייו לעיני השוטרים. השריף המחוזי: "מדובר בטרגדיה איומה ומבעיתה"

אזור מתחם המגורים שבו גבר רצח ארבעה בני אדם ושם קץ לחייו בבלפייר, וושינגטון, ארצות הברית, ב-27 בפברואר 2016. צילום: רויטרס, רויטרס
שוטרים בזירה, הלילה בוושינגטון/רויטרס, צילום: רויטרס

גבר ירה הלילה (שבת) למוות בארבעה בני משפחתו במתחם מגורים בעיירה בלפייר שבמדינת וושינגטון, ממערב לסיאטל, ושם קץ לחייו. ההרוגים הם אשתו, שני ילדים ואדם נוסף. זהות הקורבנות לא ידועה, כמו גם הרקע למקרה. נערה בת 12 שנמצאה במתחם נלקחה לבית החולים, על אף שלא סבלה מפציעות משמעותיות.

בתמונות שפורסמו בכלי התקשורת נראים שוטרים שהגיעו למקום מסתתרים מאחורי ניידות במתחם, כשנשקיהם מכוונים ככל הנראה אל היורה. על פי דיווחים, הוא ירה בעצמו למוות עם אקדחו לעיניהם, לאחר שהתבצר במקום במשך כשלוש שעות.

קייסי סליסבורי, השריף של מחוז מייסון שם שוכנת העיירה, מסר לכלי התקשורת כי מדובר ב"טרגדיה איומה ומבעיתה". לדבריו, האירוע החל כאשר הרוצח התקשר למוקד המשטרתי ומסר כי ירה למוות באישה, שני ילדים ואדם נוסף. הוא הוסיף כי הוא "הגיע לסיגריה האחרונה שלו", ואיים להתאבד - כפי שעשה לאחר מכן.

עוד בוואלה! NEWS:
הפסקת האש נכנסה לתוקף, אך לא בכל סוריה יניחו את הנשק
ערפל כבד בכל רחבי הארץ: בנתב"ג צופים שיבושים בטיסות
הבחירות לפרלמנט באיראן: מיליונים נעו בכמויות אדירות לקלפיות

אזור מתחם המגורים שבו גבר רצח ארבעה בני אדם ושם קץ לחייו בבלפייר, וושינגטון, ארצות הברית, ב-27 בפברואר 2016. רויטרס
אזור המגורים שבו אירע הרצח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully