וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שלושה הרוגים ו-14 פצועים במסע ירי במפעל בקנזס

עובד במפעל לייצור דשן בעיר הסטון פתח באש בכמה מוקדים במתחם, תחילה ממכוניתו ולאחר מכן בתוך מבנה. הוא נורה למוות בידי כוחות הביטחון. שריף העיר: "מדובר בתקרית איומה"

ירי במפעל דשן בקנזס שבארצות הברית. 26 בפברואר 2016. AP
ניידות משטרה בסמוך לקולג' הסטון ומפעל "אקסל" בקנזס/AP

עובד במפעל לייצור דשן בעיר הסטון במדינה קנזס שבארצות הברית ירה למוות הלילה (שישי) בשלושה בני אדם וגרם לפציעתם של 14 נוספים. העובד, שפתח בירי במקום העבודה, נורה למוות בידי המשטרה, זאת לאחר מסע יריות בכמה מוקדים ברחבי המפעל. לפי דיווחים של עדי ראייה, הירי התרחש בתוך בניין המפעל ובמגרש החניה.

מדיווחים של עובדי המפעל עולה כי החמוש, שזוהה כסדריק פורד, פתח בירי תוך כדי נסיעה במגרש החניה, ולאחר מכן יצא ממכוניתו ופתח באש לעבר אישה שנפצעה באורח קשה. לאחר מכן, נכנס לאחד ממבני המפעל וירה לעבר השוהים במקום. "מדובר בתקרית איומה", אמר השריף, והוסיף כי "הולכים להיות אנשים עצובים רבים לפני שכל זה ייגמר".

עוד ידיעות מהעולם:
מנהיג הקו קלוקס קלאן לשעבר: "לא להצביע לטראמפ? בגידה"
חרף התנגדות השמרנים: הסנאט באיטליה אישר נישואי להט"ב
האיחוד מזהיר: ללא שינוי - מערכת ההגירה תקרוס בתוך עשרה ימים

סדריק פורד שפתח במסע ירי במפעל דשן בקנזס שבארצות הברית. 26 בפברואר 2016. טוויטר, ספק 500
סדריק פורד, העובד שביצע את הירי במפעל/ספק 500, טוויטר

דובר אחד מבתי החולים בהסטון, שקיבל שישה מהפצועים, מסר כי חמישה מהם במצב קשה. בבית חולים נוסף התקבלו שלושה פצועים שאחת מהן היא דוברת מפעל "אקסל".

עובדת במפעל שהייתה עדה לירי סיפרה לתחנת הטלוויזיה המקומית KSN כי הייתה רק מספר צעדים מהיורה טרם הצליחה להימלט. "עברתי כל מיני אירועים בחיים אבל שום דבר לא היה מפחיד כמו זה", סיפרה.

המפעל ממוקם בסמוך לקולג' הסטון, שבו שהו בזמן הירי 375 סטודנטים. הנהלת המוסד והמשטרה הצהירו על עוצר ואסרו את יציאתם של השוהים בקמפוס בזמן האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully