וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זחאלקה על הסערה בבית הנשיא: ריבלין מנסה להצטייר כפטריוט

דב גיל-הר

25.2.2016 / 14:45

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמר ח"כ ג'מאל זחאלקה כי נאמר לו שלא ייכנס לאירוע משום ש"אין מקום" ולא בגלל שנפגש עם משפחות מחבלים. "לא נעלבתי. ריבלין נכשל במבחן בסיסי של הדמוקרטיה"

עריכה: ניר חן

יום לאחר שלא הוכנס לאירוע בבית הנשיא אמר ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) כי נאמר לו שאינו יכול להיכנס משום ש"אין מקום, אין מספיק כסאות. בתקשורת ראיתי שאמרו שזה בגלל ביקור משפחות (המחבלים, ד"ג) אבל לי לא נאמרו הדברים ככה". בריאיון לאולפן וואלה! NEWS הוא הוסיף: "לא נעלבתי. אני חושב שזה שריבלין החליט כך, זה בעיה שלו".

זחאלקה הוסיף כי הציבור הוא זה שצריך לשפוט אותו. "נבחרתי כדין ובאופן חוקי. אם הוא (הנשיא ריבלין, ד"ג) לא מכבד את זה, הוא צריך לפשפש במעשיו, הוא נכשל במבחן בסיסי של הדמוקרטיה. אני מכיר את ריבלין הרבה שנים ואיך הוא חושב. הוא רצה לאזן. הוא לא אוהב את זה שהוא ליברל וראה אותי כשעיר לעזאזל שאפשר לגזור עליו קופון ויראו אותו פטריוט".

לקריאה נוספת:
ועדת האתיקה השעתה את הח"כים מבל"ד שנפגשו עם משפחות מחבלים
הקואליציה אישרה הצעת חוק המאפשרת להשעות חברי כנסת ברוב של 90 ח"כים
נתניהו ליועמ"ש: לנקוט צעדים נגד הח"כים שנפגשו עם משפחות מחבלים

נשיא המדינה נפגש עם משלחת מנהיגות ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים העיקריים בארצות הברית. פברואר 2016. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
"הוא רצה לאזן". ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

על שאלה אם עבר קו אדום כשנפגש עם משפחות המחבלים ולכן הורחק השיב כי "יש הרבה דברים שקורים בארץ ועוברים פיקוח. ריבלין תמך במלחמה על עזה ולמרות זאת אני מוכן לדבר איתו והוא צריך להודות על זה. הוא בעד התנחלויות וכיבוש ולא מתאים את עצמו לאמונות של העם הפלסטיני ולמרות זה אני מוכן לקבל את זה. אם לא מוצא חן בעיניו עמדותינו הפוליטיות, הוא מוזמן לבקר אותנו. אני הייתי נותן כבוד לבית שלו אם הייתי שם".

למרות הביקורת על ריבלין, זחאלקה הוסיף כי אם היה מאשר מראש את הגעתו לאירוע – לא היה נדחה. "הוא היה מקבל אותי ומה שאמרו היה מתעופף. אנחנו נפגשנו עם המשפחות כדי לקדם את עניין הגופות, היום לא ניפגש איתם כי אי אפשר לעשות את זה יותר. לא רצינו תקשורת בעניין הזה, זה דלף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חנין זועבי מלווה בחברי מפלגתה בדיון בבית המשפט העליון על החלטת ועדת הבחירות המרכזית לכנסת לפסול מועמדותה, פברואר 2015. נועם מושקוביץ
זחאלקה, זועבי וגטאס, הח"כים שנפגשו עם משפחות מחבלים/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully