וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מינה את אבריאל בר יוסף ליועצו לביטחון לאומי

24.2.2016 / 20:20

תא"ל (במיל') בר יוסף, בן 61, שימש עד לפני כחצי שנה כמשנה לראש המועצה לביטחון לאומי. קודם לכן, שימש מנהל ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. הוא יחליף בתפקיד את יוסי כהן, שמונה לראש המוסד

תא?ל במיל? אבריאל בר יוסף, ראש המטה לביטחון לאומי והיועץ לביטחון לאומי לראש הממשלה. לשכת העיתונות הממשלתית
בר יוסף/לשכת העיתונות הממשלתית

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע היום (רביעי) כי החליט למנות את תת-אלוף (במיל') אבריאל בר יוסף, לתפקיד ראש המטה לביטחון לאומי (המל"ל) והיועץ לביטחון לאומי לראש הממשלה. בר יוסף יחליף בתפקיד את יוסי כהן, שמונה לתפקיד ראש המוסד.

בר יוסף, בן 61, שימש מאז 2009 ועד לפני כחצי שנה כמשנה לראש המל"ל. בין השנים 2009-2004 היה מנהל ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ומנהל הוועדה לתקציב הביטחון. בר יוסף שירת 25 שנה בצה"ל, השתחרר בדרגת תת-אלוף ובתפקידו האחרון כיהן כראש מספן ציוד בחיל- הים. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מאוניברסיטת גלזגו ותואר שני בהנדסה מאוניברסיטת מישיגן.

ראש הממשלה נתניהו מסר: "לתא"ל במיל' אבריאל בר- יוסף ניסיון ביטחוני ומדיני רב ועשיר, הן בצה"ל והן במל"ל. אל מול האתגרים המורכבים העומדים לפנינו, אני משוכנע שכראש המל"ל, יידע לתרגם את ניסיונו וכישוריו לטובת ביטחון ישראל".

בר יוסף מסר: "אני מודה לראש הממשלה על האמון שהוא נותן בי. אני מודע לגודל האחריות ולאתגרים העומדים בפנינו. אעשה את כל הנדרש כדי להצליח בתפקידי, למען מדינת ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: שוטר ירה למוות בגבר בבניין בפתח תקווה - והתאבד
אחרי הפגישה עם משפחות מחבלים: ריבלין סירב להכניס את זחאלקה לבית הנשיא
חזן על השעייתו: "הנגבי מתוסכל; קורא לו להתעמת מולי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully