וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצח את דפנה - והלך לצפות בסרט": אישום נגד המחבל מעתניאל

22.2.2016 / 12:36

מכתב האישום שהוגש נגד המחבל בן ה-16, שרצח את דפנה מאיר לעיני שניים מילדיה בחודש שעבר, עולה כי הוא דקר אותה פעמים רבות ומשלא הצליח לשלוף את הסכין שנעץ בה, נמלט מן המקום. הוא הגיע לביתו, שטף את ידיו המגואלות בדם, וצפה בסרט

צילום: דובר צה"ל, עריכה: גדי וינסטוק

המחבל שרצח את דפנה מאיר בהתנחלות עתניאל בחודש שעבר הלך לצפות בסרט עם משפחתו לאחר שדקר אותה לעיני שניים מילדיה - כך עולה מכתב האישום שהוגש היום (שני) לבית המשפט הצבאי לנוער. המחבל בן ה-16 החליט לרצוח יהודים לאחר שצפה במהדורות החדשות הפלסטיניות, שם הוצגה ישראל כרוצחת פלסטינים. הוא לקח סכין מטבח באורך 14 סנטימטרים, ויצא לוואדי שבין כפר יאטה לעתניאל.

לפי כתב האישום, הוא ראה את מאיר משוחחת בטלפון בכניסה לביתה, והבחין בנוכחות שניים מילדיה. לאחר שהעבירה את הטלפון לאחד מילדיה ויצאה לחזית הבית, התנפל עליה ודקר אותה פעמים רבות בבטנה ובפלג גופה העליון, בעוד ילדיה חוזים במעשה. אף שניסתה להיאבק בו, התמוטטה לבסוף על גבה. בשלב זה ניסה לשלוף את הסכין שנעץ בה, אך לא הצליח - והחליט להימלט מן המקום. כשהגיע לביתו, שטף את ידיו משום שהבחין בדם על ידו השמאלית, והתיישב לצפות בסרט.

עוד בנושא:
בנה של דפנה מאיר הקריא את צוואתה: "אם שמחים, אין כישלונות"
בעלה של דפנה מאיר: "הבנות זכו במדליה, ואז נשברו כי אמא לא שם"
אחרי הפיגוע: נתניהו הציע להקים גדר בעתניאל, התושבים מתנגדים

הבית בו נרצחה דפנה מאיר ז"ל. שי מכלוף
ביתה של מאיר בפאתי עתניאל/שי מכלוף
רננה בתה של דפנה מאיר שנרצחה בעתניאל. נועם מושקוביץ
בתה של דפנה בהלווייתה/נועם מושקוביץ

במשך יותר מיממה ניהלו צה"ל ושב"כ מצוד עד שהצליחו לאתר את המחבל. אביו מסר עם מעצרו כי הוא תומך בבנו. "אני גאה בו", אמר לכלי תקשורת פלסטיניים. לדבריו, כוח צה"ל חקר את בני המשפחה ואיים להרוס את ביתם.

בשבוע שעבר נערך אירוע אזכרה במרכז ז'ראר בכר שבירושלים במלאת 30 יום להירצחה של מאיר. בנה, עקיבא, סיפר על מכתב שכתבה לו אמו לפני כמה חודשים, אותו הגדיר "צוואתה היחידה". הוא הקריא מתוכן המכתב, שבו מסרה אמו: "לעקיבא המתוק שלנו, כל יום שעובר מצמיח אותך יותר ויותר. אני מתגעגעת אליך מאוד, עם זאת אני שמחה שאתה לומד במקום שעושה לך כל כך טוב. אני מאחלת לך שהשמחה והנחת יהיו החלק המרכזי בחייך. שתצליח במעשיך ותראה בכל דבר הצלחה, גם אם במספרים זה נראה לכאורה כמו כישלון. אם שמחים, אין כישלונות".

הלוויתה של דפנה מאיר נרצחה בפיגוע בעתניאל. תצפית TPS
בעלה של דפנה, נתן, ושתיים מבנותיה/תצפית TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully