וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר לשעבר נעצר בחשד שגידל קנאביס במעבדה ביתית בתל אביב

21.2.2016 / 20:47

בפשיטה על דירתו של דן רואמי ברחוב יפו בעיר, גילו שוטרי מרחב יפתח מעבדה ביתית ובה עשרה קילוגרמים של הסם. "מדובר בשוטר לשעבר, בעל רזומה נורמטיבי וללא עבר פלילי", אמר עורך דינו וקרא לשקול חלופת מעצר

מעבדת מריחואנה, מרחב השפלה. 26 בינואר 2016. חטיבת דובר המשטרה
לא פחות מעשרה קילוגרמים של הסם נמצאו בפשיטה על דירתו של השוטר לשעבר בתל אביב. מעבדה לגידול מריחואנה/חטיבת דובר המשטרה

בלשי משטרה ממרחב יפתח חשפו מעבדה ביתית לגידול קנאביס, שבה נמצאו כעשרה קילוגרמים מהסם. במהלך הפשיטה נעצרו שני חשודים, ובהם דן רואמי, שוטר לשעבר. מעצרו הוארך היום (ראשון) בשלושה ימים בבית משפט השלום בתל אביב.

השוטרים אמנם מורגלים בחשיפת מעבדות סמים בגוש דן, אולם נדהמו לגלות כי הפעם מדובר בעמיתם לשעבר. יחד עם רואמי, נעצר גם חברו בחשד לגידול קנאביס בדירה בדרך יפו בתל אביב. החבר שוחרר מאז, ומעצרו של רואמי הוארך לאחר ששמר על שתיקה בחקירתו.

עוד בוואלה! NEWS:
גידל 40 שתילי קנאביס במעבדת ביתית – ושוחרר בגלל התנדבות במשטרה
"כללית" נתבעת במיליונים בגין מניעת מתן טיפול בקנאביס

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
"מדובר בשוטר לשעבר, בעל רזומה נורמטיבי", אמר עורך דינו של החשוד/אדריאן הרבשטיין

בבית המשפט הוגש חומר החקירה לשופטת רונית פוזננסקי כץ, וכן הצהרת תובע בעניינו של החשוד. סנגורו, עו"ד ירון גיגי, ניסה לשכנע את השופטת כי דווקא העובדה שמדובר בשוטר לשעבר צריכה לעמוד לו לזכות. "מדובר על שוטר לשעבר, בעל רזומה נורמטיבי וללא עבר פלילי - צריך לשקול חלופת מעצר", אמר גיגי, אך השופטת הורתה להאריך את מעצרו של רואמי בשלושה ימים.

עד לאחרונה, 60% מכמות הסמים הקלים הבלתי חוקיים בישראל הגיעו ממצרים, אך השתלטות דאעש על צפון סיני וסיכול של רוב ההסתננויות מגבול מצרים הביאו לירידה משמעותית בהברחות סמים לשטח ישראל. את ה"מחסור" ברחבי הארץ ממלאות מעבדות הידרו רבות שפועלות במרכז הארץ. במשטרת תל אביב ובמחוז המרכז מספרים על עליה חדה במספר המעבדות שנחשפות, אך מדגישים כי ברוב המקרים אין מדובר באנשים בעלי עבר פלילי אלא בצעירים שמנסים "לעשות מכה" מגידול וסחר בסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully