וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: בן 11 נשלח על ידי אביו לבצע פיגוע התאבדות עבור דאעש

שמעון סימן טוב

21.2.2016 / 10:50

תושב חאלב שבסוריה נראה בסרטון של "המדינה האסלאמית" מלמד את בנו כיצד לנהוג במכונית ושולח אותו לפיגוע נגד חיילים בכלי רכב משוריין. הילד "אבו-עמארה" מספר בסרטון: "זה המפתח לגן עדן"

עריכה: יאיר דניאל

סרטון חדש של "המדינה האסלאמית" (דאעש), שהופץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות, מציג אב מחאלב שבסוריה שולח את בנו לבצע פיגוע התאבדות נגד חיילים בכפר ע'זל בחודש שעבר. בתיעוד, המלווה בקריינות, נראה "אבו עמארה" בן ה-11 נכנס לכלי רכב משוריין, נושא דברי פרידה ונוהג לתוך השקיעה, כשבמרחק נשמעים קולות הירי של החיילים לעברו.

האב נראה בסרטון כשהוא בוחן את הרכב שבו ינהג בנו, שחזיתו ממוגנת בלוחות פלדה שרותכו אליה – במטרה להגן עליה מיריות. על פי הקריין בסרטון, האב מלמד את בנו בקצרה כיצד לנהוג. "מלמד אותו איך ללכת בדרך לגן העדן, ומזכיר לו שדת אללה דורשת מעשי הקרבה של גיבורים", מספר הקריין על האב.

לאחר מכן נראה הילד נושא נאום קצר, שבו הוא משבח את אללה ואת מוחמד ומוסר לכופרים ולנלחמים במוסלמים. "אנו מגיעים אליכם במכוניות תופת", אמר. ללוחמים בארגון הטרור הוא מוסר: "הייתי מאחל לכל אח לנהוג במכונית הזו, ושלא ייחל לנישואין ולשום דבר אחר". לסיום, הודה לאביו: "זכית בפעולת מות הקדושים הזו, באלוהים. באלוהים, זהו המפתח לגן העדן, והדרך לגן העדן".

לקריאה נוספת:
אסד: מוכן להפסקת אש, אם המורדים לא ינצלו אותה לטובתם
הערכות בישראל: כ-7,000 לוחמי חיזבאללה נמצאים על אדמת סוריה
רוסיה מזהירה את אסד: כיבוש סוריה מחדש יוביל ל"השלכות חמורות"

תיעוד: אב שולח את בנו למשימת התאבדות של דאעש בסוריה. מערכת וואלה! NEWS
המחבל "אבו עמארה", מתוך הסרטון של דאעש/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully