וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצוע בינוני בתאונת אופנוע בראש העין

צוותי הרפואה שהוזעקו לזירה ברחוב שלמה המלך בראש העין נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע, כבן 40. בוחני התנועה פתחו בחקירה לבירור הנסיבות שהובילו לאובדן השליטה על כלי הרכב. בחיפה, בן 45 נפצע בתאונה בין שני כלי רכב

תאונת דרכים בין אופנוע לרכב פרטי בבאר שבע. 18 בדצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
הכביש נחסם לתנועת כלי רכב מצומת ראש העין מרכז/חטיבת דובר המשטרה

רוכב אופנוע כבן 40 נהרג היום (ראשון) ונוסע בן 56 שהיה עמו נפצע באורח בינוני, לאחר שכלי הרכב שעליו רכבו החליק ברחוב שלמה המלך בראש העין, סמוך ליציאה לכביש 444. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותו של בן ה-40, ופינו את הנוסע לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהוא סובל מחבלות בגפיים.

כוחות משטרה הוזעקו למקום וחסמו את כביש 444 לכיוון דרום לתנועת כלי רכב, מצומת ראש העין מרכז, אולם הוא נפתח לתנועה תוך שעה קלה. בוחני תנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות המקרה, ולפי שעה נמסר כי הנהג איבד שליטה מסיבה שטרם התבררה. הנהגים מתבקשים לפנות לדרכים חלופיות.

פרמדיקית מד"א קארן ביטון, שהוזעקה לזירת התאונה, סיפרה: "מדובר בתאונה קשה מאוד, שני רוכבי אופנוע נפצעו. גבר כבן 40 שכב על הכביש כשהוא ללא רוח חיים, עם פגיעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אך לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. בסמוך אליו ישב על הכביש רוכב נוסף, כשהוא בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

עוד בוואלה! NEWS:
הרב הראשי הספרדי: "מצווה להלשין על מי שמסכן חיים בכביש"
אישה נהרגה ועוד חמישה נפצעו בינוני-קשה בתאונה בעמק יזרעאל
שרה נתניהו וליצמן ביקרו פצועה מהתאונה בכביש 1; "מתפללים שתחלים"

ירושלים. פברואר 2016. AP
"ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אך לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו"/AP

בתוך כך, גבר כבן 45 נפצע באורח בינוני בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בדרך ראש מיה שבחיפה. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק לזירה העניק לפצוע טיפל רופאי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא סובל מחבלת ראש וחזה. נסיבות המקרה נבדקות.

(עדכון ראשון: 8:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully