וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בקניה: אריות ברחו מהפארק הלאומי ניירובי - ופלשו לאזור מגורים

כמה אריות עזבו את שטח הפארק הלאומי ניירובי ונראו בעיר הבירה. לפחות שלושה הושבו אל הפארק, אך לא חלקם עדיין משוטטים. שירות חיות הבר בקניה קרא לציבור "לא להתעמת עם האריות ולמסור מידע הנוגע להם"

התקהלות תקשורתית אחרי שלביאה נשכה למוות תיירת אמריקאית, אתמול. AP
"אין להתעמת עם האריות אם נתקלים בהם"/AP

פקחי ציד חמושים התפרסו היום (שישי) בקיברה, רובע מגורים בבירת קניה, במצוד אחר אריות שברחו הלילה מהפארק הלאומי ניירובי שנמצא במרחק של שבעה קילומטרים בלבד מעיר הבירה. בכלי תקשורת מקומיים דווח כי שישה אריות נמלטו, וטרם התברר אם חלקם עדיין משוטטים. לביאה אחת ושני גורים כבר הוחזרו בבטחה לפארק וככל הנראה שני אריות נוספים שבו אליו בכוחות עצמם. הפארק משתרע על פני 117 קילומטרים רבועים, ובו רועים קרנפים ובאפלו.

"הצוות שלנו נמצא באזור מאז 3:00 לפנות בוקר על מנת לוודא שהנושא נמצא בשליטה והאריות יוחזרו בבטחה אל הפארק", נכתב הבוקר בעמוד הטוויטר של ארגון חיות הבר הקנייתי. בנוסף, הופצר בציבור שלא לנסות ללכוד את האריות באופן עצמאי: "אריות הם חיות פרא מסוכנות. אין להתעמת איתם אם נתקלים בהם".

עוד בוואלה! NEWS:
"ניסיתי להפריד בין הרוצח להילי": בן הזוג של התאומה חזר בו מהודאתו
רולטה קואליציונית: ברית האחים החדשה שנרקמת מאחורי גבו של נתניהו
שיימינג בחסות הרבנים: הוטל חרם על מרצה בבר אילן שמסרב לתת גט לאשתו

מצוד משטרתי אחר לביאה משוטטת במחוז אסקס. רויטרס
לפי שעה, לא ברור אם אריות נוספים עדיין משוטטים באזור/רויטרס

"מדובר באזורים צפופים ולכן אנחנו משקיעים מאמצים גדולים בחיפוש", אמר דובר ארגון חיות הבר, פול אודוטו, והוסיף: "כל מי שיש בידו מידע אודות האריות מתבקש לחלוק אותו איתנו באופן מידי".

זוהי לא הפעם הראשונה שאריות נמלטים משטח הפארק הוותיק בקניה, שמצוי תחת לחץ בעקבות התפתחות והתרחבות עיר הבירה בעשור האחרון. הציידים השפיעו גם הם על אוכלוסיית בעלי החיים באזור, שפחתה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully