וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בדרום הר חברון: פעוט בן שנה וחצי טבע למוות בדלי מים בביתו

19.2.2016 / 17:27

חובשים ופרמדיקים של מד"א ניסו להחיות את הפעוט שטבע בביתו בהתנחלות שמעה, אך נאלצו לקבוע את מותו. טרם התברר כמה זמן שהה מתחת למים ומהן נסיבות המקרה, אולם אין חשד לפלילים. במקרה אחר נפגע באורח בינוני פעוט בן שנתיים שטבע במעיין בגוש עציון

תינוק טבע למוות דלי ביישוב שמעה שבדרום הר חברון 19 פברואר 2016. דוברות הר חברון, מערכת וואלה! NEWS
אין חשד לפלילים. הרחוב שבו מתגוררת המשפחה בשמעה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הר חברון

פעוט בן שנה וחצי מההתנחלות שמעה שבדרום הר חברון מת היום (שישי) לאחר שטבע בדלי מים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן קבעו את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

פרמדיק מד"א אלישיב אמיתי המתגורר ביישוב סמוך וטיפל בפעוט, סיפר: "מדובר בטרגדיה קשה. מחוץ לבית ראינו את התינוק כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. מתנדבת מד"א מהיישוב התחילה בפעלות החייאה בסיסיות, ומיד הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות בסיוע רופא ילדים מיישוב סמוך נוסף. לאחר מאמצים רבים, נאלצנו לקבוע את מותו".

במקרה אחר שאירע בשעות אחר הצהריים נפגע באורח בינוני פעוט בן שנתיים, שטבע במהלך טיול במעיין סמוך ליישוב בת עין בגוש עציון. הוא נמשה מהמים וחובשים של פרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו להמשך טיפול בבית חולים.

ביום שלישי קבע הצוות הרפואי בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב את מותו של פעוט כבן שנה שנמשה ממאגר מים שבו טבע בכניסה למודיעין עילית. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה בהתחלה, ואז פינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הניה: "התקדמות במגעים בין ישראל וטורקיה בנוגע להקמת נמל בעזה"
"ניסיתי להפריד בין הרוצח להילי": בן הזוג של התאומה חזר בו מהודאתו
שיימינג בחסות הרבנים: הוטל חרם על ד"ר לפיזיקה שמסרב לתת גט לאשתו

(עדכון ראשון: 12:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully