וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ארבע שנים: אותר חשוד באונס צעירה במועדון בתל אביב

18.2.2016 / 17:42

הצעירה נאנסה באלימות ותחת איומים בתום בילוי במועדון, אך עד כה לא אותר אף אחד משני החשודים. בעקבות מעצר בעניין שונה נלקחה מהחשוד דגימת DNA, שתאמה לזו שנלקחה מהצעירה לאחר האירוע וכך עלתה הסברה שמדובר באותו אדם

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
החשוד נעצר בעקבות התאמה בין דגימות ה-DNA/ShutterStock

חשוד באונס צעירה בת 23 במועדון בדרום תל אביב, שאירע לפני ארבע שנים אותר לאחרונה על ידי חוקרי משטרת תל אביב בפיקודו של ניצב משה אדרי. החשוד, ולדייט טספאלם, הוא אזרח אריתריאה שעל פי החדש אנס את הצעירה יחד עם גבר נוסף. הוא נעצר בחשד למעורבות בעבירת אלימות אחרת, ובעקבות התאמה בין דגימת DNA שנקלחה ממנו במעצר לזו שנלקחה מהצעירה בליל האונס, עלתה הסברה כי הוא האנס.

לפני יומיים הוא נעצר בשנית, הפעם בעניין האונס. במקביל ניסתה המשטרה לאתר את הצעירה והבוקר (חמישי) נגבתה ממנה עדות חדשה שחיזקה את זו שניתנה בסמוך לאירוע. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרו בארבעה ימים, בעקבות בקשת נציג המשטרה רב סמל-ראשון מורט טקה. כמו כן, החוקרים פועלים לאיתור חשוד נוסף.

האונס אירע בסיום הבילוי של הצעירה במועדון, תוך שימוש באלימות ותחת איומים. מיד לאחר המקרה היא הזעיקה את המשטרה והחוקרים פינו אותה ל"חדר 4", המרכז לנפגעי תקיפה מינית בבית החולים וולפסון בחולון. במהלך הבדיקות שעברה הצליחו הרופאים לדגום DNA של התוקף מגופה, אך במאגר הדגימות של המשטרה לא נמצאה התאמה – עד כה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
רצח הצעירה בתל אביב: אחותה ובן הזוג שלה נעצרו בחשד למעורבות במעשה
סל תרבות חדש: המהלך שיקל על בנט לקבוע את התכנים שיוצגו בבתי ספר
מסמכים חושפים: נשיא פולין לשעבר היה סוכן קומוניסטי

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully