וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שיטת הניקוד באירוויזיון משתנה

18.2.2016 / 14:52

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

צעירה כבת 20 נמצאה היום ללא רוח חיים בדירה ברחוב סמטת נטע בתל אביב. מהמשטרה נמסר כי היא נדקרה בביתה והחשוד בדקירתה נמלט.

בית המשפט העליון זיכה היום מחמת הספק את שוטר משמר הגבול לשעבר, ניר סומך, שירה בשנת 2009 בחברו בן-טל בקיבוץ זיקים. סומך הודה לשופטים ששמו קץ לעוול שנעשה לו, לדבריו. משפחת טל נדהמה מהזיכוי וקראה שלא להחזירו לשירות המשטרה.

לך ולנסה, נשיא פולין לשעבר ומנהיג המאבק במשטר הקומוניסטי, פעל במשך שש שנים כסוכן של שירותי הביון הסובייטיים. במסמכים שנחשפו היום נמצאו דוחות פעילות שלו, התחייבות לספק מידע וקבלות החתומות על ידו.

השנה תחרות האירוויזיון צפויה לעבור שינוי גדול בשיטת הניקוד. לראשונה, ניקוד הוועדה המקצועית והניקוד שנתנו אזרחי כל מדינה יוצגו בנפרד. כדי להעצים את הדרמה, ייערך סבב הצבעה נוסף שבו יינתן רק לעשר המדינות המדורגות ראשונות להצביע. מה שבטוח - עכשיו התהליך ייקח אפילו יותר זמן.

מזג האוויר הקיצי נמשך גם היום. מחר צפוי להיות נאה, יבש וחם מהרגיל. ביום שבת הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת ובבוקר אף ייתכן טפטוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully