וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת דינה של המתלוננת נגד נפתלי: "היא נמצאה דוברת אמת בפוליגרף"

עורך הדין יוסי כהן תקף בריאיון לוואלה! NEWS את ההתנהלות בחקירת הטענות נגד אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי. לטענתו גם השופטת קבעה שנפתלי היה אלים והתנהג באופן פוגעני לעובדים

עורכי הדין  יוסי כהן ושרה מרקוביץ'. יוסי כהן ושרה מרקוביץ', עיבוד תמונה
עו"ד שרה מרקוביץ' המייצגת את המתלוננת ועו"ד יוסי כהן/עיבוד תמונה, יוסי כהן ושרה מרקוביץ'

אריק רוזנטל, יועץ תקשורת שמלווה את מני נפתלי בשנתיים האחרונות, התייחס הבוקר (חמישי) לזכייתו של מרשו בתביעה האזרחית נגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ולפסיקה כי נחשף לתנאי העסקה פוגעניים ומגיעים לו פיצויים. לדבריו, זוהי רק ההתחלה.

"יש לנו רוח גבית בעקבות הזכייה של נפתלי בשבוע שעבר בבית המשפט. תביעת דיבה הוגשה כבר לפני שנה, דברים שנאמרו בגלל ההוצאות במעונות, אין לנו ספק שגם בעניין הזה ננצח בגדול. מקורבי ראש הממשלה, ובהם עורך הדין יוסי כהן, טוענים כי תוצאות דוח מבקר המדינה שמצבעות על הוצאות מפורזות ולא מבוקרות במעון כולן באשמתו של מני נפתלי. הוא היה אב הבית המעון ראש הממשלה, עשה את כל מה שאמרו לו. לא הייתה לו שום יכולת להשפיע - בטח לא בסכומים העצומים. הניסיון להפיל עליו את האחריות להוצאות האלה היא העילה שבגללה יש תביעה", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

עורך הדין יוסי כהן, אחד הצדדים הנתבעים, אמר בתגובה כי פרקליטו של נפתלי טועה ומטעה. "שלושה אי דיוקים, כהרגלם. ראשית, מני נפתלי לא ניצח בתביעה. אדם שמגיש תביעה על 1.2 מיליון שקל וקיבל 150 אלף שקלים לא ניצח בגדול. אני מעולם לא דיברתי על ההוצאות של מעון ראש הממשלה ולכן הוא תבע אותי. אני אמרתי שמני נפתלי הוא אדם אלים ופרובוקטיבי ואני לא מבין איך יועץ התקשורת שלו יוכיח שזה לא כך. יש לנו עדויות משחר ילדותו של מני נפתלי על התנהגות אלימה, פוגענית, אגרסיבית. העדויות האלה ועוד איך קשורות. הוא למעשה עשה היפוך ראיות - הוא היה אלים והתנהג באופן פוגעני לעובדים, ואת זה השופטת קבעה בפסק הדין. אנחנו על פסק הדין הזה נערער ונראה שהשופטת התעלמה מראיות שהיו חייבות להביא אותה למסקנה הפוכה. זה ראיות קשות, והיא נתנה פרשנות הפוכה לראיות. התעלמה מהרבה ראיות שמראות בדיוק ההיפך".

לקריאה נוספת:
מני נפתלי לאחר הפסיקה לפיצויים: "ראש הממשלה מנע ממני להתפרנס"
שרה נתניהו תערער על פסק הדין: "החלטה מוטעית ורחוקה מהמציאות"
משפחת נתניהו: "היחס במעון חם, מצוין ואנושי"

בית הדין קיבל את תביעתו של מני נפתלי דיווח לאולפן וואלה. מערכת וואלה!
"עשה כל מה שאמרו לו". מני נפתלי/מערכת וואלה!

עו"ד שרה מרקוביץ', שמייצגת את המתלוננת נגד נפתלי, הוסיפה כי אב הבית לשעבר עבר עבירות מיניות נגד מרשתה. "אני רוצה להתחבר למה ששמעתי כרגע, השופטת לא מכירה את החומרים, זה מה שאנחנו אומרים: איך יכול להיות שיש תלונה ויש אישור להגשת תלונה והשופטת לא מכירה את זה? אין כתב אישום או פסק דין, אבל שהשופטת אומרת שהטיחה דברים זה כאילו אחד מהשניים: או שהתלונה נבדקה ונמצאה לא נכונה - ואנחנו לא מכירים שיש דבר כזה, שרה נתניהו לא מכירה את זה. לא ייתכן להביא חצאי דברים ולומר ששרה נתניהו הטיחה דברים על הטרדה מינית.

"הדברים עומדים כרגע בכך שמרשתי הגישה תלונה וסיפרה מה קרה בינה לבין מני נפתלי ושום דבר לא נעשה. היא טוענת כשהוא היה ממונה עליה, והיה להם גישה לקומה של משפחת נתניהו, שלא ניתנה לאף אחד אחר, הטריד אותה כמה פעמים ואמר משפטים שלא ארצה לחזור אליהם. משפטים בוטים. היו נגיעות בצורה שהמשטרה הגדירה בטופס הגשת תלונה הטרדה מינית ומעשים מגונים. מרשתי לא מבינה במונחים משפטיים והמשטרה הגדירה את זה כך. הוא חזר על זה כמה פעמים למרות שביקשה די".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עו"ד המתלוננת: "היא נלקחה לבדיקת פוליגרף ונמצאה דוברת אמת. נפתלי אמר לה שהיא שקרנית ורץ לקבל חסינות"

לדבריה, "אני לא מתעסקת עם התלונה של מני נגד משפחת נתניהו. מרשתי התקשרה ואמרה שהיא לא יודעת מה לעשות לגבי מני נפתלי, שמתקשר ומציק לה ומנסה לשכנע אותה להעיד. לאחר שהטריד אותה והתקשר כמה פעמים היא אמרה לו: 'תקשיב, אם אתה רוצה שבאמת אספר מה היה אני אספר - אתה הטרדת אותי מינית'. הוא ענה לה שהיא שקרנית, ורץ לקבל חסינות. לאחר מכן היא נלקחה למכונת פוליגרף ונמצאה דוברת אמת במאה אחוז. זה היה גוף חיצוני שבדק. בעקבות זאת היא נחקרה במשך שעתיים תמימות, ומאז לא קרה כלום. במקרים של הטרדה מינית, אני יודעת איך זה מתנהל: יש סיפור של מילה מול מילה ועושים אימות. אמרו למרשתי שיזמנו אותה לאימות וזה לא קרה. שמעתי את עו"ד של מני נפתלי שאומרת אצל קרן נויבך שיש עלילות שווא על הטרדות מינית וחשבתי לעצמי שהמשפט נסגר. התקשרתי למשטרה ושאלתי מה קורה, והם לא זכרו את השם שלה.

"מצדי שהמשטרה תגיד שלא נמצא שום עניין והיא תסגור (את התיק). יש בעיה שאי אפשר להתעלם ממנה: לא יכול להיות, זה לא הגיוני שאותו חוקר יחקור את מני נפתלי כמתלונן ואז אומר בוא נעבור חדר וחוקר אותו כחשוד. יש פה פרשות נפרדות ובואו ניקח את התלונה על הטרדה ונעביר את זה לתחנה אחרת, כל מקום אחר".

עורך הדין יוסי כהן הוסיף כי המשטרה מטייחת את החקירה נגד נפתלי. "אני רוצה להגיד דבר מאד חמור: כאשר המשטרה קוראת בפוסט שמישהי מספרת על הטרדה מינית - במיוחד אם זה סלב - היא עטה עליו, עטה על המתלוננות בפוטנציה ויושבת עליהם ומבקשת שתתלוננה. הנה באה עובדת מעון לשעבר ומתלוננת על הטרדה מינית חמורה בחדר השינה של רה"מ. מה עושה המשטרה? במקום לחקור מידית ובצורה נמרצת ובמתחייבת לעניין, היא מטייחת אותו בזמן רב. היא חוקרת אותו באותו מקום של ענייני המעון ומערבבת את זה. יש פה ניגוד אינטרסים חמור. אם היא תמצא שמני נפתלי הטריד מינית, העד שלה שקיבל חסינות ועליו בנויה כל החקירה תיפול. איפה התקשורת? התקשורת פה לא הוציאה הגה. איפה אותם אנשים טובים שעומדים לצדם של אנשים שהוטרדו מינית?", תקף.

יועץ התקשורת של מני נפתלי, אריק רוזנטל, השיב: "אומר עורך הדין יוסי כהן, שמני רץ לבקש חסינות מהמשטרה. שוכחים שהחסינות זה לדברים שבא לספר להם ולא לדברים שבאים לספר עליו. אני הייתי שואל אותם איך יכול להיות שתשעה חודשים מהתלונה הם שתקו ורק לאחר פסק הדין הם התעוררו שוב. זה מרגיש ונשמע כמו המשך קמפיין מתוזמן. זה נראה כאילו משפחת נתניהו לא משלימים עם פסק הדין וזה לא בא לידי ביטוי רק בערעור, אלא בכל דרך אפשרית. אני מאמין בלב שלם שמני דובר אמת. אני סומך על המשטרה שתעשה את העבודה ועשתה את עבודתה. לא במקרה הנושא לא התקדם ואני מציע לכולם לחכות ולשמוע מהמשטרה. אני מציע למשפחת נתניהו ולמקורבים להוריד רגל מהגז. מני נפתלי דובר אמת וניצח אתכם בבית הדין לעבודה. הגיע הזמן שתקשיבו לדברי השופטת ותפסיקו להכפיש אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully