וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת נתניהו: "היחס במעון חם, מצוין ואנושי"

המשפחה ביטלה את הטענות שהועלו בבית המשפט על אודות האווירה במעון וטענה כי אלו "רחוקות מן המציאות". "מצער שבית הדין בחר להקדיש חלק ניכר מהחלטתו לגברת נתניהו, שכלל לא הייתה צד במשפט"

שרה נתניהו מגיעה לבית הדין האזורי לדיון ההוכחות של מני נפתלי. מאי 2015. נועם מושקוביץ
"עובדים רבים מעידים שמעולם לא נתקלו ביחס מעליב". שרה נתניהו/נועם מושקוביץ

"עובדים רבים מעידים על יחס חם, מצוין ואנושי מצד רעיית ראש הממשלה" - נמסר אמש (רביעי) ממשפחת נתניהו, בהתייחס לפיצויים בסך 170 אלף שקלים שפסק אתמול בבוקר בית הדין האזורי לענייני עבודה לאב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי. במשפחה מתעקשים כי "התמונה המצטיירת בפסק הדין רחוקה מן המציאות במעון ראש הממשלה", אף שבית המשפט פסק בצורה נחרצת כי תנאי ההעסקה במעון פוגעניים וכי לא נמצא "בדל של ראיה" הנוגע לטענות לפיהן יחסו של נפתלי עצמו לעובדים היה גרוע.

"מצערת העובדה שאף שבית הדין דחה כ-90% מהתביעות הכספיות של מני נפתלי, בית הדין בחר להקדיש חלק ניכר מהחלטתו לגברת נתניהו, שכלל לא הייתה צד במשפט", הוסיפה משפחת נתניהו בהתייחס להתעכבותם של השופטים על הטענות שהופנו נגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ולפיהן יחסה כלל דרישות מוגזמות, העלבות, השפלות והתפרצויות זעם. "נפתלי לא תבע את גברת נתניהו, אלא את מדינת ישראל, ואגב כך השמיץ והכפיש את רעיית ראש הממשלה. אך כיוון שהגברת נתניהו לא הייתה צד למשפט, היא לא הייתה יכולה להביא עדים שמבססים את דבריה ומוכיחים את אמיתותם", נמסר.

"עובדים רבים במעון ראש הממשלה, ובהם מנהלי הבית בשנים האחרונות, אמנון זכאי ועידן אלעד, מעידים על יחס מצוין, חם ואנושי שהם מקבלים מרעיית ראש הממשלה, וכי מעולם לא נתקלו בהרמת קול או ביחס מעליב. 'יחסיי עם שרה נתניהו הם כמו אמא ובן. היא מתייחסת אלי כמו אל בן', אמר אתמול אחד מהם, 'יש לי המון כבוד והערכה ואהבה אליה'. לצערנו הרב, כל אלה אינם נמצאים בפסק הדין".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בצאתו לוושינגטון. עמוס בן גרשם, לשכת העיתונות הממשלתית
"נפתלי לא תבע את גברת נתניהו, אלא את מדינת ישראל". הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשם

מוקדם יותר אתמול התייחס נפתלי לקביעת בית המשפט, ואמר: "ראש הממשלה מנע ממני להתפרנס עד לתקופה הזאת". הוא רמז כי יש נושאים אחרים שראויים לביקורת ציבורית, אולם הוא לא חשף אותם. "רואים פה שאדם כמוני, אזרח מהשורה, פגעו בו בעבודה בצורה הכי קשה, ואחר כך אשתו טוענת שאני נהייתי סלב. עברתי דברים מאוד קשים בחיים על מנת להתפרנס בכבוד. ראש הממשלה מנע ממני להתפרנס עד לתקופה הזאת ועדיין שמרתי על קור רוח ולא הוצאתי דברים פרט לאלה שעניינו את המשטרה ואת בית המשפט לענייני עבודה. יש הרבה דברים שלא הוצאתי על תפקודו ושהפריעו לי בתפקודו".

אב הבית לשעבר דחה את הטענות כי ביקש לפגוע בבנימין נתניהו מסיבות פוליטיות. "אני לא פה כדי לפגוע בממשלה, כמו שאמרו. אבל אני מחזיק פה פסק דין שמראה שברגע שאתה מאמין בדרך שלך – כולכם אומרים דוד ניצח את גוליית – אתה מנצח. משפחתי תומכת בליכוד, אם פגעו בי אז במי לא יפגעו? המשטרה חוקרת, יהיו פה דברים שייצאו החוצה, לא רק ממני. דברים שכולכם צריכים לדעת אותם", אמר.

הוא הוסיף: "תודה לכל מי שתמכו בי. את התרומות שקיבלתי אני מתכוון להחזיר לילדים חולי סרטן ברגע שיתאפשר לי. הסכום הוא זעום, אבל זה לא מה שנותן לי את התמריץ, שהוא קודם כל להראות לכל עובד שאפשר. אם אדם יש לו בעיה – זה לא משנה מי עומד מולו. הלבישו עליי הטרדה מינית, כשיש פה הטרדות מפה ועד להודעה חדשה".

עוד באותו נושא

מני נפתלי לאחר הפסיקה לפיצויים: "ראש הממשלה מנע ממני להתפרנס"

לכתבה המלאה

לאחר החלטת המחוזי אמר נפתלי לוואלה! NEWS: "הראיתי לכולם שדוד יכול לנצח את גוליית. ידעתי לאורך כל הדרך שאנצח וכל מי שהיה במשפט הבין זאת. השאלה שלי היא איך אני ממשיך מפה הלאה. אני חייב לבנק פחות או יותר את הסכום שבו זכיתי היום, אבל לא עשיתי זאת בשביל כסף".

הוא הדגיש כי כל הפגיעה נעשתה מצד רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו. "זו רק תחילת הדרך עבורי. אני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שעברתי, אבל המסר שלי לעובדים הוא: עמדו על שלכם. אני שמח שעשיתי סוף לפגיעה לעובדים, פגיעה שהייתה כולה מצד הגברת נתניהו".

(עדכון ראשון: 23:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully