וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מושית פרכסה": בן 47 מואשם שסיפק סמים לצעירה שהתמוטטה בתל אביב

17.2.2016 / 9:29

רפי מיכאלי, בן 47 מלוד, הואשם בעבירות של סחר בסמים ללקוחות שונים במועדונים "הבלוק" וה"קומפורט 13" בתל אביב. לפי כתב האישום, הוא המיס בבקבוק השתייה של הצעירה, מושית פישר, את הסם וכשהגיע צוות מד"א טען כי היא צרכה אלכוהול בלבד. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד רפי מיכאלי, בן 47 מלוד, שסיפק למושית פישר בת ה-24 מראשון לציון סם, שבעקבות צריכתו היא פונתה לבית חולים ואושפזה במצב קשה. מיכאלי הואשם בעבירות של סחר בסם מסוכן, תיווך לסחר בסם מסוכן ואספקת סם מסוכן.

ביום שבת שבה פישר להכרתה והצליחה לתקשר עם הסביבה, ללא הנשמה. מבית החולים איכילוב שבתל אביב, שם היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ, נמסר כי מצבה מוגדר בינוני והיא צפויה להשתחרר כבר בימים הקרובים.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, מיכאלי סחר וסיפק לחבריו סמים מסוכנים מסוג MDMA וקנאביס בכמויות שונות. ביום שישי לפני כשבועיים לקראת חצות, מכר הנאשם להוד זכות, בן זוגה של פישר, סם מסוג MDMA בתמורה למאתיים שקלים. בהמשך, נסעו הנאשם וזכות, יחד עם פישר למועדון "הבלוק" בתל אביב. עם כניסתם למועדון, סמוך לשעה 03:00, המיס רפאלי את הסם בבקבוק שתייה ושתה את תוכנו יחד עם פישר.

עוד בוואלה! NEWS:
נסראללה הטיל "פצצה" על חיפה כדי להשקיט את הביקורת מבית
נתניהו: ביקשתי ממרקל סיוע בהשבת גופות אורון שאול והדר גולדין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבה להכרתה. מושית פישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשעה לאחר נטילת הסם, החלה מושית לפרכס, נפלה לרצפה, איבדה את הכרתה ונזקקה לפינוי רפואי על ידי אמבולנס שהוזעק למקום על ידי בעל המועדון. לאחר הגעת צוות מד"א למקום, שיקר הנאשם לצוות הרפואי, טען כי מושית צרכה אלכוהול בלבד והכחיש שימוש בסם. רק לאחר שהצוות הרפואי הבהיר לו את חשיבות מתן המידע המדויק, הודה הנאשם כי מושית נטלה סם מסוג MDMA. כתוצאה מנטילת הסם אושפזה מושית בבית החולים איכילוב בתל אביב במחלקה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת, למשך כמה ימים וטרם שוחררה מבית החולים.

כתב האישום כולל עוד חמישה אישומים נוספים, לפיהם הנאשם סחר, סיפק או תיווך לסחר בסמים קנאביס ו-MDMA ללקוחות שונים במקומות שונים במרכז הארץ, בין היתר, במועדונים "הבלוק" ו"הקומפורט 13" בתל אביב. נגד מיכאלי הוגשה גם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully