וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו לפני הכניסה לכלא: "לא חושבים על מחר, אין על מה להצטער"

15.2.2016 / 19:41

הרב ערך שיעור מיוחד לתלמידיו בבית המדרש באשדוד, רגע לפני שייכנס מחר לכלא בגין הרשעתו במתן שוחד. "אנחנו אוסרים איסור מוחלט מכל מי שמחזיק כתלמיד שלנו להצטער גם את הצער הקטן ביותר", הורה לחסידיו

צילום: אתר "שובה ישראל", עריכה: מתן חדד

הרב יאשיהו פינטו יבוא מחר (שלישי) בשערי כלא ניצן ויחל לשאת את עונש מאסרו. לנוכח האירוע, חרג ממנהג מסירת השיעור השבועי בבית המדרש באשדוד בימי חמישי, והעביר לחסידיו שיעור אחרון בטרם ישהה ב-12 החודשים הקרובים במאסר. "אנחנו לא חושבים על מחר לרגע אחד. מחר זה כמו היום, כמו שלשום. כמו לפני חודש. לא חושבים על זה אף מחשבה", אמר.

"מה שהקדוש ברוך הוא רוצה – זה מה שהוא עושה. לא רק שטוב לנו אנחנו מודים, גם כשלא נוח לנו אנחנו מודים לו. בניסיון שעוברים לא חושבים על זה ולא מתרגשים מזה. זה לא מפריע לנו בכלל. רק אנחנו מתמודדים עם הבריאות הקשה. זה מה שמפריע לנו", סיפר הרב שחולה במחלת הסרטן.

הרב פינטו, שהודה במסגרת הסדר טיעון במתן שוחד לתת-ניצב אפרים ברכה ששם קץ לחייו, ציין כי "השפיכות דמים של השנים האחרונות זה לא לשווא. זה היה תיקון לעולמות העליונים שהיינו צריכים לעבור את זה. אנחנו אוסרים איסור מוחלט מכל מי שמחזיק כתלמיד שלנו להצטער צער הקטן ביותר. אין על מה להצטער. הסבל הזה זיכך אותנו. תניחו את יאשיהו שאתם רוצים שיהיה לו נוח וטוב, הרוחניות זו העיקר".

לקריאה נוספת:
הרב פינטו לפני כניסתו לכלא: "השטן נלחם בנו בכל הכוח"
צ'קים וכסף מזומן: כך סייע הרב פינטו לבנו של ראש להב 433

הרב יאשיהו פינטו לתלמידיו: "השטן נלחם בנו בכל הכוח - אך אנו מקבלים זאת בשמחה". צילום מסך
"אין על מה להצטער". הרב פינטו/צילום מסך

"כל מי שצריך, כל מי שהבטחנו לו עזרה בואו אצל רבי יואל", אמר הרב פינטו בהתייחס לבנו יואל משה פינטו בן ה-15, שסומן כממלא מקומו. פינטו הצעיר, או "רבי יואל" כפי שמכנים אותו חסידיו, הוא בנם הבכור של הרב יאשיהו והרבנית דבורה פינטו, שיועד לתואר "יורש" כבר מגיל קטן.

פינטו הורה לחסידיו "לא להצטער, לא לחשוב, להמשיך את התורה בכל הכוח, מי שכואב לו מה שעשו לנו, לא יעזור לו שיצעק או יעשה דבר אחר, תיקחו עוד דברי תורה, עוד שיעור תורה ותפיצו בעולם. הסיפור הזה במשקל כבד של היסטוריה בעם ישראל. זה יהיה בהיסטוריה. המשקל יהיה בניצחון בסוף הדרך. בסוף הדרך כבר ניצחנו. איך? בכך שנגדיל את הכוח".

לסיום, חתם הרב במילות פרידה. "מקווים שנתגבר על המחלה, ושנראה אתכם שוב. הלב של כולנו נשאר קשורים. נישאר אוהבים חביבים. תתפללו עלינו שנתגבר על הדברים. תתפללו על המשפחה שלא זכו לראות אבא אף פעם. הכול יהיה על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully