וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות מביכה או צעד מכוון? כוכבת פורנו בקמפיין של טד קרוז

14.2.2016 / 13:16

טד קרוז, הרפובליקני השמרן שרץ לנשיאות ארה"ב, גילה במפתיע שבסרטון הקמפיין שלו מככבת כוכבת פורנו לשעבר. האם הטעות הקריטית תעלה לו בניצחון הבחירות?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

טד קרוז הרפובליקני הוא הוא סנאטור טרי מטקסס שמשתייך לקבוצת "מסיבת התה" – האגף השמרן ביותר במפלגה, ורבים טוענים כי אם ייבחר, הוא יהיה הנשיא השמרן ביותר שנבחר בעידן המודרני. בניגוד לתחזיות הוא אפילו ניצח במפתיע בבחירות המקדימות באיווה, אבל נראה שמהזל הטוב שלו עומד להסתיים.

בסוף השבוע האחרון הוא הופתע לגלות שאחת מהמשתתפות בתשדיר הקמפיין שלו היא לא פחות מכוכבת פורנו לשעבר. התגלית הזאת היא מכובן מאוד בעייתית לתדמיתו של קרוז השמר.

טד קרוז ומנהלי הקמפיין שלו הובכו לגלות שבאחד התשדירים שלו משתתפת השחקנית איימי לינדזי, שמאחוריה שורה ארוכה של סרטים בכיכובה בעולם הפורנו, והם מיהרו להוריד את התשדיר מהאוויר. בתשדיר, שאורכו 30 שניות, נראים קבוצה של תומכי מרקו רוביו, אחד מיריביו של קרוז במירוץ לנשיאות, נפגשים בקבוצת תמיכה כדי להביע את היאוש שלהם מרוביו, כשלינדזי מגלמת את אחת המטופלות.

מודעת קמפיין של טד קרוז עם כוכבת פורנו. צילום מסך
האם הם ידעו על עברה? קרוז ולינזדזי/צילום מסך

בשיחה ל"באזפיד", סיפרה לינדזי שהיא דווקא הייתה בטוחה שמנהלי הקמפיין ידעו על הרזומה הבעייתי שלה וקיבלו אותה להשתתף בתשדיר כחלק מהחלטה אסטרטגית לשלב בקמפיין שלהם אישה עם עבר מגוון, במטרה לשפר את "תדמיתו המחניקה" של קרוז. דוברו של קרוז, ריק טיילר, מסר בתגובה שהמלהקים לא ידעו על עברה הבעייתי של לינדזי וכי היא, כמו יתר הניגשים לאודישנים, עברה אודישן רגיל וקיבלה את התפקיד כי הפגינה כישורים מתאימים.

מאוחר יותר, לינדזי הסבירה שנוצר בלבול ושהאדם ששכר את שירותיה לא ידע על עברה, "הנחתי שהם ידעו, אך מתברר שהיוצרים ומנהלי הליהוק לא ידעו על הרזומה שלי". בטוויטר היא צייצה את אכזבתה מצנזור הקמפיין, "אני מאוד מאוכזבת שטד קרוז הוריד את התשדיר שהשתתפתי בו" והוסיפה את האשטאגים "#זהלאנגמר" ו-"#הקולשלינחשב".

עוד באותו נושא

"טד קרוז קרוב לקונצנזוס האמריקני יותר מכל מועמד דמוקרטי"

לכתבה המלאה

מצד שני, באינסטגרם שלה היא ממשיכה לשתף תמונות כאלה

עוד ב"אסור לפספס":

  • עוד באותו נושא:
  • טד קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully