וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים חמה: אביזר מין נזרק על פוליטיקאי במסיבת עיתונאים

12.2.2016 / 8:31

"זו זכות לשרת את הציבור", אמר השר לשיתוף פעולה כלכלי בניו זילנד, סטיבן ג'ויס, לאחר שמפגינה זועמת החליטה להשליך עליו את אביזר המין הפרובוקטיבי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

דילדו ורוד נזרק על פניו של השר לשיתוף פעולה אזורי בניו זילנד, סטיבן ג'ויס, במהלך מסיבת עיתונאים, על ידי אחת המפגינות במקום. צעצוע המין קיפץ על כתפו של הפוליטיקאי ופגע באפו ופיו בזמן שנשא דברים מול העיתונאים בעיר וואיטאנגי, באי הצפוני של ניו זילנד. בסרטון הוידאו ניתן לראות את המפגינה צועקת "זה בגלל אונס הריבונות שלנו", בזמן שהיא נמלטת מהמקום.

בתחילה, ג'ויס נראה מעט בהלם מהאירוע, אך במהירות הבין מה פגע בו ופרץ בצחוק. מאוחר יותר הוא נפנף מעליו את העלבון. "אני לא חושב שדברים כאלה קורים מדי יום", אמר לעיתונאים. "בסופו של דבר אנחנו מאמינים שיש בזה היבט הומוריסטי. בפוליטיקה מתנסים בחוויות חדשות מדי יום, זו הזכות שיש בלשרת את הציבור".

פוליטיקאי מקבל דילדו בפנים. צילום מסך
הדילדו פוגע בפניו של השר/צילום מסך

מאוחר יותר זוהתה זורקת הדילדו כג'וזי בוטלר, אחות בית חולים. היא טענה בפני העיתונאים כי זרקה את צעצוע המין בגלל הסכם כלכלי אזורי שניו זילנד חתמה עליו לאחרונה, וגורם לה לחששות "אני מאמינה שמטופלים רבים ימותו אם ההסכם יאושר בגלל מחירי השירות הרפואי שהולכים ועולים".
המשטרה עיכבה אותה למספר שעות לפני ששיחררה אותה ללא כל אישומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully