וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שמפצחת אבטיחים עם הירכיים מאיימת על האנסים

11.2.2016 / 10:11

גורו הכושר קורטני אולסון מאוסטרליה העלתה סרטון בו היא מפרקת ברגליה אבטיח שלם בתוך חמש שניות בלבד - עם מסר מאיים למעודדי אונס. הוידאו גרר תגובות סקסיסטיות רבות אבל לה היתה תשובה מנצחת

יוטיוב

היא היתה אלופת הורדות הידיים הראשונה באוסטרליה, אבל הכוח האדיר של קורטני אולסון לא מסתכם רק בשרירי ידיים מרשימים. גורו הכושר פרסמה סרטון בו היא נראית מפצחת אבטיח בעזרת ירכייה בלבד בעוצמה מדהימה. אולם לדברי אולסון לוידאו היתה מטרה נוספת והיא להרתיע "מעודדי אונס" - קבוצה שקוראת להפוך את האונס לחוקי. היא תייגה את הסרטון בתגיות "להבריח את המניאק" ו-"הראש שלך פה ילדון" - כשהיא מפנה את דבריה אל הבלוגר דריוש "ראש" ואליזדה, שעומד בראש הקבוצה ותכנן לבקר באוסטרליה.

"כשהוא ראה את הסרטון עם האבטיח הוא ביטל את התוכניות", היא טוענת. מאז העלתה את הסרטון לעמוד הפייסבוק שלה הוא זכה לכמעט 6 מליון צפיות וליותר מ-15,000 תגובות, רבות מהן מתייחסות באופן אכזרי או סקסיסטי לגופה של אולסון. "כנראה שהסרטון שלי משך חבורה של ילדים קטנים, קנאים וחסרי ביטחון", היא כתבה בתגובה. "אז אני יכולה לענות לכולכם ביחד: כן! אני נשואה לגבר. לא! אני לא לסבית. לא! לטסטוסטרון יש תופעות לוואי בלתי הפיכות שאני לא מוכנה להתמודד איתן. לא! אני לא משתתפת שוב בתחרויות פיתוח גוף - זה בזבוז של זמן וכסף. ולסיכום כן! אני אשמח לשנות את העולם בעזרתכם על ידי עידוד נשים לעשות ולהיות מה לעזאזאל שהן רוצות".

עקבו אחרינו בפייסבוק: אסור לפספס

סרטון האבטיח שאולסון פרסמה בפייסבוק שלה

אולסון בהפגנת שרירים ברוח הקרנבל בריו

סיפור בדקה. מערכת וואלה!
הבלוגר דריוש "ראש" ואליזדה לו קראה אולסון "מעודד אונס"/מערכת וואלה!

אולסון היא לא האישה הראשונה שמוכיחה את עוצמת השרירים שלה על ידי פיצוח אבטיחים בירכיים. אולגה ליאסצ'וק, בת 30 מקייב, אוקראינה פירקה שלושה אבטיחים בירכייה תוך 14 שניות בשידור חי בטלוויזיה. היא גם מחזיקה בשיא גינס בפיצוח פירות בעזרת הרגליים בזמן המהיר ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully