וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: מנהיג קבוצה שקראה להפוך אונס לחוקי - נאלץ כעת להתחבא

4.2.2016 / 16:00

מנהיג הקבוצה, דריוש ואליזדה, התרברב בעבר שאיש לא יעצור אותו. אתמול הוא נאלץ לבטל שורה של מפגשי תומכים בכל העולם, לאחר שלא יכול היה להתחייב לביטחונם ופרטיותם של המשתתפים. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

Return of Kings היא קבוצה של גברים מארה"ב שמכנים את עצמם "ניאו-גבריים". מה הכוונה בניאו גבריים אתם שואלים? ובכן הקבוצה, והעומד בראשה, אדם בשם דריוש ואליזדה, מאמינים שתרבות הפוליטיקלי קורקט יצרה מצב בו נשים יכולות להגיד לגברים מה לעשות. לדבריהם צריך להחזיר את השלטון הגברי, ואת הנשים למקומן. כך למשל, הם מאמינים שיש להפוך אונס לחוקי אם הוא נעשה על שטח פרטי, שנשים נולדו כדי לשרת גברים, שהן נבנות רק מיופיין ומיכולות הפוריות שלהן, ועוד.

בשבועות האחרונים, לאחר שלל מחאות רשת, התרברב ואליזדה בכך שהוא יכול להגיע לכל מקום בעולם ושלא ניתן לעצור אותו. הוא הכריז כי בשישה בפברואר יתקיימו מפגשי תומכים בקבוצה בכל העולם ואמר כי הם לא יבוטלו בשום אופן. אלא שאתמול, הוא נאלץ לחזור בו מההצהרה הזו וביטל את כל המפגשים: "אני לא יכול להיות ערב לביטחונם ולפרטיותם של המשתתפים", הוא הסביר. הוא כנראה יודע על מה הוא מדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully