וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי לב חלש: הרגע המחריד בו עכביש ענק רץ ישר למצלמה

18.2.2016 / 10:10

בחור מאוסטרליה רק ניסה לתעד את העכביש העצום שטיפס על הקיר שלו. כנראה שהיצור השעיר לא אהב את תשומת הלב ותקף במהירות את הצלם המבוהל

הרגע בו עכביש ענק מופיע במטבח/LIVELEAK

בסרטון מבהיל במיוחד שפורסם השבוע ברשת ניתן לראות עכביש עצום רץ במורד הקיר לכיוונו של אדם שצילם אותו. הוידאו צולם ככל הנראה בקווינסלנד, אוסטרליה, ארץ שידועה בבעלי החיים המלחיצים שלה. העכביש, מסוג מאקסימה, נראה עומד על קיר והצלם זז בצמוד אליו, תוך שהוא יוצר אשליה שהוא באותו גובה כמו העכביש. שניות לאחר שהוא מייצב את המצלמה, היצור השעיר רץ לכיוונו, מה שבאופן טבעי גורם לו לצעוק, לקלל ולזרוק בדרמטיות את המצלמה.

התיעוד התפרסם באינטרנט תחת הכותרת: "לא, לא ולא, הדבר המקולל בגודל של היד שלי/ כל דבר ביבשת הזאת רק רוצה להרוג אותך או לאכול אותך". כמובן שהסרטון הפך ויראלי במהירות, כשגולשים רבים מזדהים עם רגעי האימה של הצלם. "אם זה היה קורה לי היו מוצאים אותי מת מהתקף לב", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אם זה היה נמצא בבית שלי הייתי משתגעת". אולם, היו גם כאלו שביקרו את ההתנהגות של הצלם, בטענה שהוא פשוט הגזים. "הוא רק רצה חיבוק", הסביר לו גולש אחד.

עקבו אחרינו בפייסבוק: אסור לפספס

באופן כללי, עכבישי מאקסימה לא מסוכנים לבני אדם, כיוון שהארס שלהם אינו רעיל לאנשים. הם גם נחשבים כלא אגרסיביים ועסוקים בעיקר בלצוד חרקים. אך למרות שאינם מהווים סיבה לאיום, לעכבישים הגדולים יש חזות מפחידה ושעירה והם אוהבים להתחבא ברהיטים ובמכוניות, מה שבאופן טבעי הופך אותם לאימתם של אנשים רבים.

עוד בנושא:

הסיוט הגדול החדש שלכם: התגלו עכבישים שיודעים לעוף

צפו: דג נדיר ומבעית במיוחד נלכד באוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully