וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בנגב: אחד הנהגים נסע במהירות מופרזת וסטה ממסלולו

10.2.2016 / 10:01

ממצאים מזירת התאונה שבה נהרגו שלושה בני משפחה כבני 20 מעלים כי אחד מכלי הרכב סטה לנתיב הנגדי והתנגש חזיתית ברכב השני. עדיין לא ברור מי מכלי הרכב סטה מנתיבו. ארבעה פצועים עדיין מאושפזים

עריכה: ניר חן

נסיעה במהירות מופרזת וסטייה מהנתיב הם שגרמו לתאונה הקטלנית אמש (שלישי) בכביש 31, בסמוך לצומת שוקת שליד היישוב חורה בנגב – כך עולה מחקירה ראשונית של המשטרה. שלושה צעירים כבני 20 נהרגו בתאונה וארבעה נוספים נפצעו.

ההרוגים בתאונה הם שלושה בני משפחה, תושבי חורה: האיל אבו קיעאן בן 21, איוב אבו קיעאן בן 24 ואיהאב אבו קיעאן בן 25. הפצועים עדיין מאושפזים בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שניים במצב בינוני-קשה, אחד במצב בינוני ואחד במצב קל.

באחד מכלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה החזיתית נסע נהג בלבד, מצומת שוקת לכיוון ערד. בכלי הרכב השני היו שישה נוסעים, ארבעה מהם ישבו במושב אחורי וככל הנראה לא היו חגורים. מהממצאים בזירה עולה כי אחד הנהגים נסע במהירות מופרזת ופגע חזיתית ברכב השני, אך בשלב זה לא ידוע מי מכלי הרכב הוא זה שסטה לנתיב הנגדי.

עוד בוואלה! NEWS:
תיק השיבוש: נדחה הסדר הטיעון של אולמרט, ירצה חודש מאסר נוסף
עמיד להתקפות כימיות: חיל האוויר עומד לקבל את מטוס החלומות
חשד: עובד בבתי המשפט הדליף מידע מחקירת פרשת איתמר שמעוני

תאונת דרכים קטלנית בסמוך לצומת שוקת שליד חורה, 9 בפברואר 2016. צילום חוסיין אלעוברה, מד"א, מד"א
ארבעה מהנוסעים לא היו חגורים. זירת התאונה, אמש/מד"א, צילום חוסיין אלעוברה, מד"א

ישראל כץ, חובש בכיר במד"א שהגיע אמש לזירה על מנת לטפל בפצועים, סיפר: "המקום היה חשוך מאוד. ראינו שני רכבים מעוכים ובתוכם לכודים ועל הכביש שכבו פצועים נוספים. המחזה היה קשה מאוד. ביצענו סריקה מהירה והתחלנו בטיפול בפצועים. שלושה מהם היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, וסבלו מפגיעה רב-מערכתית. לאחר ניסיונות החייאה, נאלצנו לקבוע את מותם בשטח".

בתאונה נוספת שאירעה אמש נהרג גבר בשנות ה-40 לחייו בבאר שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו בזירה, לאחר שניסיונות ההחייאה שנעשו בו כשלו. שלשום נהרג צעיר בן 25 לאחר שמכוניתו נפלה מצוק בגובה 20 מטרים בחוף ארגמן שבנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א חילצו אותו מכלי הרכב יחד עם צוותי כיבוי כשמצבו מוגדר אנוש, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תאונת דרכים קטלנית בסמוך לצומת שוקת שליד חורה, 9 בפברואר 2016. צילום חוסיין אלעוברה, מד"א, מד"א
תאונת דרכים קטלנית בסמוך לצומת שוקת שליד חורה, 9 בפברואר 2016/מד"א, צילום חוסיין אלעוברה, מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully