וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית בנגב: שלושה בני אדם נהרגו ושלושה נפצעו

10.2.2016 / 0:24

התאונה אירעה בעקבות התנגשות חזיתית של שתי מכוניות בסמוך לחורה. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותם של שלושה בני אדם. מלבדם, שני בני אדם נפצעו קשה ואחד באורח בינוני. הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. זמן קצר לאחר מכן נהרג גבר כבן 40 בתאונת דרכים בבאר שבע

צילום: כב"א דרום, עריכה: מתן חדד
תאונת דרכים קטלנית בסמוך לצומת שוקת שליד חורה, 9 בפברואר 2016. צילום חוסיין אלעוברה, מד"א, מד"א
טרם התבררו נסיבות התאונה/מד"א, צילום חוסיין אלעוברה, מד"א

שלושה גברים כבני 30 נהרגו, שניים נפצעו קשה ואחד בינוני בתאונת דרכים קשה שאירעה אמש (שלישי) בסמוך לצומת שוקת שליד היישוב חורה בנגב. שני כלי רכב התנגשו חזיתית וחוקרי תאונות דרכים של המשטרה הגיעו למקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו והחלו להעניק לפצועים טיפול רפואי. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

ישראל כץ, חובש בכיר במד"א שהגיע לזירה על מנת לטפל בפצועים, סיפר: "המקום היה חשוך מאוד. ראינו שני רכבים מעוכים ובתוכם לכודים ועל הכביש שכבו פצועים נוספים. המחזה היה קשה מאוד. ביצענו סריקה מהירה והתחלנו בטיפול בפצועים. שלושה מהם היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, וסבלו מפגיעה רב-מערכתית. לאחר נסיונות החייאה, נאלצנו לקבוע את מותם בשטח. שלושה פצועים נוספים שהיו בהכרה וסבלו מפגיעה רב-מערתית טופלו תוך פינוי לבית חולים כששניים מוגדרים במצב קשה ואחד בינוני".

זמן קצר לאחר מכן, נהרג גבר בשנות ה-40 לחייו בתאונת דרכים עצמית בבאר שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו בזירה, לאר שניסיונות ההחייאה שנעשו בו כשלו. שלשום נהרג צעיר בן 25 לאחר שמכוניתו נפלה מצוק בגובה 20 מטרים בחוף ארגמן שבנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א חליצו אותו מכלי הרכב יחד עם צוותי כיבוי כשמצבו מוגדר אנוש, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שלוש עדויות חדשות: "איבגי ניסה לנשק אותי ברכבו ובחדר האיפור"
עמיד להתקפות כימיות: חיל האוויר עומד לקבל את מטוס החלומות
בעקבות סימון המוצרים: מגעים עם האיחוד האירופי לשיקום היחסים

תאונת דרכים קטלנית בסמוך לצומת שוקת שליד חורה, 9 בפברואר 2016. צילום חוסיין אלעוברה, מד"א, מד"א
76 בני אדם נהרגו בכביש 31 בעשור האחרון/מד"א, צילום חוסיין אלעוברה, מד"א

מנתוני עמותת אור ירוק עולה כי 76 בני אדם נהרגו בכביש 31 בעשור האחרון. באותה תקופה נרשמו 465 תאונות בכביש, בהן נפצעו 122 בני אדם באורח קשה ו-1,369 נפצעו בסך הכל.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, התייחס לנושא אמש ואמר: "כביש 31 הוא מהאדומים ומהמסוכנים במדינה. בחלקו הוא חד מסלולי ללא הפרדה בין הנתיבים, שתמנע תאונה חזיתית. האחריות היא משרד התחבורה, שחייב להפוך את כל הכביש לבטוח ולא רק חלקים ממנו. חייבים כבר מחר לשפר בכל הכביש את התשתית באמצעות הפרדה בין הנתיבים והסדרה בטוחה של הכניסות והיציאות ליישובים, כדי למנוע את ההרוג הבא. הכי קל זה תמיד להאשים את הנהג אבל גם למשרד התחבורה יש אחריות לתאונות הדרכים".

(עדכון ראשון: 23:14)

תאונת דרכים קטלנית בסמוך לצומת שוקת שליד חורה, 9 בפברואר 2016. צילום חוסיין אלעוברה, מד"א, מד"א
תאונת דרכים קטלנית בסמוך לצומת שוקת שליד חורה, 9 בפברואר 2016/מד"א, צילום חוסיין אלעוברה, מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully