וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוזרים הביתה": החייל שנפצע קשה מאוד בצוק איתן השתחרר מבית החולים

אוהד בן ישי, שנפצע מרסיס שפגע בראשו ברצועת עזה, שוחרר מבית החולים שיבא לאחר שנה וחצי. לאירוע חגיגי שארגנו לו מתנדבות בית החולים הגיעו אמנים מפורסמים, מפקד יחידת אגוז וחבריו לצוות. אביו: "רוצה לומר לכולם מילה אחת - תודה"

צילום: דוברות בית החולים שיבא, עריכה: שניר דבוש

אוהד בן ישי, שנפצע קשה מאוד במבצע "צוק איתן", השתחרר היום (שני) מבית החולים השיקומי בשיבא שבתל השומר אחרי שנה וחצי. לרגל המאורע המרגש ארגנו לו שתי מתנדבות בבית החולים, אניק ושרה, אירוע פרידה, ובו הופיעו להקת התקווה 6 והזמר קובי אפללו. לאירוע הגיעו חבריו של בן ישי לצוות מיחידת אגוז, שצפויים להשתחרר משירות ביום רביעי הקרוב. כמו כן הגיעו מפקד היחידה, נציגי בית החולים ובני משפחתו של אוהד שהתקשו להסתיר את התרגשותם.

"לפני שנה וחצי, בעודנו רובצים לנו בחוף מבטחים, התנפץ על פנינו צונאמי ענק", אמר שמעון, אביו של אוהד. "הגל ריסק בעוצמה רבה את שגרת חיינו, ללא הכנה וסימן התרעה. בשנה וחצי האחרונות חווינו סופות קשות שטלטלו אותנו מצד לצד, ובעזרת אנשים טובים שהאירו לנו את הדרך ולפעמים השליכו לנו גלגל הצלה אנו כאן היום. אנחנו חוזרים הביתה ויש לי רק מילה אחת להגיד לכל הקהל כאן – תודה".

עוד בוואלה! NEWS:
ראשי הקואליציה סיכמו: ח"כ יושעה אם ישלול את קיום ישראל כיהודית ודמוקרטית
קמפיין חדש בשיתוף הכנסייה היוונית: מימון בנייה של בתי מחבלים שנהרסו
נתניהו נגד הדלפות שרים מהקבינט: ניסיון לקושש קולות בתדרוכים שטחיים

אוהד בן ישי שנפצע במבצע צוק איתן משתחרר לביתו מבית החולים, פברואר 2016. דוברות המרכז הרפואי שיבא, אתר רשמי
שוחרר לביתו. בן ישי ובני משפחתו/אתר רשמי, דוברות המרכז הרפואי שיבא

פרופ' שלמה נוי, מנהל שיבא בפועל, נאם גם הוא באירוע החגיגי, ושיבח את אוהד ואת משפחתו על העמידה בדרך הקשה שעברו. "את השיקום המשמעותי שעבר אוהד צריך לזקוף בראש ובראשונה לזכותו ולזכות החוסן שלכם כמשפחה, שלא משה ממיטתו לרגע, ליוותה, תמכה והאמינה גם ברגעים הקשים ביותר", אמר נוי. "אני בטוח בכך שהסיפור של אוהד נותן תקווה וכוח לאנשים רבים. זו זכות גדולה עבורנו לקחת חלק במסע השיקום של אוהד, שטרם הגיע אל סופו אך מתקדם ומגיע לשיאים חדשים בכל פעם".

בן ישי נפצע מרסיסים בקרב שאירע בתוך רצועת עזה וסבל מפגיעה קשה מאוד בראשו. הוא עבר שני ניתוחי ראש דחופים ומורכבים, בהפרש של כמה שעות והיה מחוסר הכרה ומונשם ימים ארוכים. מאז הפציעה, נמצא בן ישי בהליך שיקום ארוך, וכיום הוא כבר מסוגל לדבר וללכת בכוחות עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully