וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד דרמטי ממצלמת הקסדה של לוחם יס"מ: מעצר חשוד בגניבת כלי רכב

4.2.2016 / 13:40

בסרטון נראים לוחמי יס"מ של מחוז ש"י, חמושים ורעולי פנים, יוצאים מכלי הרכב ברגע שנראה היעד - תושב כפר יטא שמחזיק בעבר עשיר של עבירות רכוש. בהמשך המעצר המשטרתי הם שולפים את אקדחיהם, צועקים לו בערבית לעצור ולוכדים אותו. צפו

עריכה: גדי וינסטוק

לוחמי יס"מ של מחוז ש"י (יהודה ושומרון) של המשטרה הצליחו ללכוד גנב מכוניות מוכר מאוד באזור דאהרייה וכפר יטא לפני כשבועיים. במשך תקופה ארוכה ניהלו בלשי מחוז ש"י חקירה סמויה שכללה תצפיות אחר החשוד, מוחמד עוואש בן 28 מהכפר, שמחזיק בעבר עשיר של עבירות רכוש. כשהגיעה שעת השי"ן זיהו לוחמי היס"מ את החשוד ועצרו אותו.

בסרטון של רגעי המעצר הדרמטיים, שצולמו ממצלמת הקסדה של אחד מלוחמי היס"מ, הם מתועדים - חמושים ורעולי פנים - יוצאים מכלי הרכב ברגע שנראה היעד מצד שמאל. בהמשך הם שולפים את אקדחיהם וצועקים לו בערבית לעצור. "כבה את המנוע! כבה! רד על הרצפה, רד על הרצפה! צא החוצה!".

לאחר זיהויו, מורה אחד השוטרים: "יאללה, להעמיס אותו לאוטו". הם אוזקים אותו ושואלים לתעודת הזהות שלו. "איך קוראים לך? מוחמד מה? רגע, אני לא רואה אותו. איפה תעודת הזהות שלך? בבית? במכונית או בבית?". החשוד עונה להם שהיא בבית, והשוטר משיב: "דיר בלאק, אל תעבוד עליי! ששש... אף מילה". בסוף הדין והדברים ביניהם הוא מובל לכלי הרכב של לוחמי היס"מ ונלקח לחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
תמלילים חדשים של רוצחי אבו חדיר: "כולו עלה באש בשנייה אחת"
אחת המחבלות מהפיגוע ברמלה בחקירתה: "באנו להרוג יהודים"

תיעוד ממצלמת הקסדה: לוחמי יס"מ עוצרים חשוד בגניבת רכב. ספק 500
"כבה את המנוע, עצור" מתוך תיעוד המעצר/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully