וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון לתושבי עוטף עזה: "תקציב לא יהווה חסם לביטחונכם"

על רקע איומי חמאס לחידוש חפירת המנהרות, התחייב כחלון כי "יש כסף לכל מטרה", ככל הנראה בהתייחס להקמת מכשול בגבול הרצועה. על הביקורת של ח"כ לפיד על מדיניות הממשלה: "תנו לצבא לעשות את העבודה. לא זה הנושא שעליו תצברו הון פוליטי"

עריכה: ניר חן

שר האוצר משה כחלון סייר היום (רביעי) בעלומים, בניר עוז ובניר עם שבעוטף עזה, כשהוא מלווה בראשי המועצות האזוריות, והבטיח לתושבים: "תקציב לא יהווה חסם לביטחון תושבי העוטף". על אף שכחלון לא נקב בפרויקט ספציפי שאותו הוא מתכוון לקדם, על פי הערכות הוא רמז בדבריו להקמת מכשול בגבול הרצועה שימנע את המשך חפירת המנהרות לתוך שטח ישראל.

לדברי השר, "יש כסף לכל משימה ולכל מטרה. הכסף קיים ונמצא ואני אומר את זה אחרי שיחות עם שר הביטחון, ראש הממשלה ואנשי הצבא. צריך להסיר את העניין הכספי מסדר היום. כל זמן שאני שר האוצר לא יחסר כסף לביטחון תושבי עוטף עזה".

עוד בנושא:
חמאס מודה: שני פעילים בזרוע הצבאית נהרגו בקריסת המנהרה
אלמנת קצין שנהרג בחדירה ממנהרה: "דבר לא השתנה מאז 'צוק איתן'"
ראש מועצת אשכול: בצה"ל לא מצאו עד כה מנהרות מתחת ליישובים

שר האוצר משה כחלון בסיור בעוטף עזה. לירון מולדובן
"תקציב לא יהווה חסם לביטחון תושבי העוטף". כחלון בעוטף עזה, היום/לירון מולדובן

בהתייחס לביקורת שמשמיע דרך קבע יו"ר יש עתיד יאיר לפיד על מדיניות הממשלה, וכן לדבריו לפיהם "מדובר בממשלה של לפלפים", אמר כחלון: "אני מבקש מחבריי הפוליטיקאים, שעד לא מזמן כיהנו בקבינט, להוריד את הנושא מסדר היום. יש להשאיר את הנושא לצבא ולמערכת הביטחון, שיודעים לעשות את העבודה מצוין במשך 67 שנים וימשיכו להגן עלינו עוד שנים רבות נוספות. יש לנו צבא מעולה, מאומן ומקצועי. תנו לו לעשות את העבודה. לא זה הנושא שעליו תצברו הון פוליטי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תושבי העוטף אינם ברווזים במטווח". איש חמאס בתוך מנהרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת השבוע הגיעה ועדת ביקורת המדינה בראשות ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) לסיור בנתיב העשרה, ודנה בכך שאין עדיין מכשול בעוטף עזה שיקשה על חדירת מחבלים. "זה לא זבנג וגמרנו", אמר נציג משרד הביטחון בדיון. "ייקח זמן והנושא נמצא בתהליך, ובסופו יינתן פתרון לסוגיות הביטחוניות".

במהלך הסיור, חבר הכנסת חיים ילין (יש עתיד) תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הביטחון משה יעלון: "אין היום מדיניות לממשלת ישראל, לא משמידים את המנהרות הידועות ולא מקדימים את בניית המכשול", אמר ילין והוסיף, "ראש הממשלה מוכיח הערב פעם נוספת שהוא נגרר ולא מוביל. במקום להכות בטרור וליזום הוא מחכה להיות מותקף ולהגיב. נתניהו, תושבי העוטף אינם ברווזים במטווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully