וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: נסגר תיק החקירה נגד ח"כ לשעבר ינון מגל

1.2.2016 / 13:45

הפרקליטות הודיעה למגל, שנחקר בחשד שהטריד מינית שלוש נשים, כי התיק בעניינו נגנז. זאת בעילה של חוסר אשמה לגבי שתי נשים ובטענה כי "מכלול נסיבות העניין אינו מצדיק כתב אישום" בנוגע לאישה השלישית

צילום: באדיבות ערוץ 10

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה היום (שני) לחבר הכנסת לשעבר ינון מגל על סגירת תיק החקירה נגדו. מגל נחקר בחשד שהטריד שלוש נשים בטרם נבחר לכנסת. בתום חקירה ולאור ממציאה, הוחלט לגנוז את התיק בעיה של חוסר אשמה לגבי שתי נשים, ובטענה כי "מכלול נסיבות העניין אינו מצדיק הגשת כתב אישום" בנוגע לאישה השלישית.

בשבוע שעבר הודיעה המשטרה כי היא לא גיבשה תשתית ראייתית נגד מגל. לפיכך, נמסר, היא לא תמליץ להגיש נגדו כתב אישום. תיק החקירה הועבר להחלטת פרקליטות מחוז תל אביב, שכאמור הודיעה הבוקר על סגירתו באופן סופי.

פרקליטיו של חבר הכנסת לשעבר, עורכי הדין עודד גזית וגלי כהן, בירכו על ההחלטה. ממגל נמסר: "ההחלטה לסגור את התלונות של אור שוקרון ומתלוננת נוספת מחוסר אשמה, ואת זו של רחלי רוטנר מחוסר עניין לציבור, רק מחדדת את הצורך לפתרון בעיית השיימינג ברשתות החברתיות. בציבור הדתי לאומי הוקם לעניין חשד להטרדות מיניות פורום תקנה. אולי הגיע הזמן למצוא פתרון גם לציבור הכללי".

לקריאה נוספת:
ינון מגל לנשים שטענו שהטריד: אל תשאירו את זה בפייסבוק, לכו להתלונן
משטרת התלונות: האם פייסבוק באמת הרגה את ההליך הפלילי?
מגל על פרישתו מהכנסת: "טעיתי, חטאתי, אבל השם אוהב אותי"

ינון מגל – מוסר הצהרה לתקשורת 25 ינואר 2016. דוד קורן
תיק החקירה נסגר. מגל/דוד קורן
  • עוד באותו נושא:
  • ינון מגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully