וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגל על פרישתו מהכנסת: "טעיתי, חטאתי, אבל השם אוהב אותי"

חבר הכנסת שהתפטר לפני כשבועיים בשל הטענות שהטריד מינית נשים שעבדו עמו כתב בפייסבוק כי "על אף שאני חושב שעשו לי עוול גדול אני בטוח שהכל לטובה". על אשתו כתב: "בעזרת השם לא אפגע בה יותר"

צילום: ערוץ הכנסת, עומר מירון, שי מכלוף, יותם רונן; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

(בעקבות פרשת ההטרדות המיניות: ח"כ ינון מגל פורש מהכנסת, לפני כשבועיים)

ינון מגל, חבר הכנסת מטעם הבית היהודי לשעבר שהתפטר מהכנסת לפני כשבועיים, פרסם הבוקר (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלו פוסט הנוגע לטענותיהן של כמה נשים שעבדו עמו כי הטריד אותן מינית, שהובילו לפרישתו. "טעיתי, חטאתי", כתב מגל, אך הוסיף: "גם כעת, השם אוהב אותי, ועל אף שאני חושב שעשו לי עוול גדול אני בטוח שהכל לטובה".

מגל כתב כי את הדברים שמובאים בפוסט אמר בבית הכנסת מיד לאחר שהתפטר, כשפרשת השבוע הייתה "וישב". לכן, המשיל את המאורעות שהובילו לפרישתו לסיפור מהפרשה. "בפרשה מופיעים שני סיפורים", כתב. "אחד של יוסף ואשת פוטיפר והשני של יהודה ותמר. יוסף עמד למבחן. יוסף הוא צדיק יסוד עולם, כך הוא נולד. הוא עבר את המבחן, ואני לא יודע כמה אנשים היו עוברים אותו". הוא המשיך וסיפר כי "יהודה הוא יותר בשר ודם והוא לא עמד במבחן, אבל מה שיפה אצל יהודה זה שהוא אמר מיד: טעיתי, 'צדקה ממני'. אז גם אני אומר: טעיתי. חטאתי".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
פרישתו של מגל: מכה לפרויקט הדתי-חילוני של בנט בבית היהודי
רחלי רוטנר לבנט: "מאיימים עליי; רסן את מתלהמי המפלגה שלך"
עיתונאית וואלה! NEWS: ינון מגל אמר לי "אני חרמן עלייך"

הפוסט שפרסם הבוקר מגל בפיסבוק:

עם זאת, ציין מגל שכל חייו האמין כי אלוהים לצדו. "השם אוהב אותי. הכל תמיד קרה לי לטובה, ולא הבנתי איך זה. מכתב זוטר בקול ישראל עברתי לגל"צ. אחר כך ערוץ 10 רצו אותי. כשנעשה לי רע במקום אחד, הייתי עולה למעלה במקום אחר", תיאר, והמשיך: "לאחר מכן הגשתי את מבט בערוץ 1 ומשם המשכתי לוואלה, נהייתי עורך ראשי ומשם עברתי לכנסת".

לבסוף, פנה מגל לקוראים. "אני אומר לכם גם עכשיו: השם אוהב אותי", כתב, "על אף שאני חושב שעשו לי עוול גדול אני מקבל זאת באהבה ובטוח שהכל לטובה. גיליתי למשל איזו אישה מדהימה יש לי, שיותר בעזרת השם אני לא אפגע בה ואני מקווה ומאמין שהכל עוד יסתדר לטובה".

ינון מגל מתראיין באולפן וואלה, מרץ 2015. ראובן קסטרו
"הכל תמיד קרה לי לטובה, ולא הבנתי איך זה". ינון מגל/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully