וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל בן 17 ניסה לדקור חייל באזור טול כרם, נורה - ונהרג

1.2.2016 / 7:30

כוח צה"ל זיהה פרצה בגדר ההפרדה באזור ההתנחלות סלעית והוקפץ למקום. עם הגעתו זיהו חיילים מגדוד 74 של חיל השריון פלסטיני מגיח עם סכין שלופה. לטענת צה"ל, לאחר נוהל מעצר חשוד המחבל ניסה לדקור את אחד החיילים, נורה ונהרג

עריכה: מתן חדד

מחבל ניסה לבצע הבוקר (שני) פיגוע דקירה באזור טול כרם בסמוך להתנחלות סלעית שבמערב השומרון. לאחר שזוהתה פרצה בגדר ההפרדה הוזעק כוח צה"ל למקום. על פי צה"ל, עם הגעת החיילים מגדוד 74 של חיל השריון למקום הם הבחינו בפלסטיני מגיח מתוך שיח עם סכין שלופה. לטענת צה"ל, בוצע נוהל מעצר חשוד שלאחריו המחבל ניסה לדקור את אחד החיילים, נורה ונהרג. כלי תקשורת פלסטיניים פרסמו את זהותו של המחבל: אחמד עבד אל-לטיף תובה, בן 17 מהכפר ג'מאל שממוקם דרומית לטול כרם.

אתמול התרחש פיגוע ירי במחסום פוקוס סמוך להתנחלות בית אל שמצפון לרמאללה. שלושה בני אדם נפצעו, בהם גבר בן 31 באורח קשה. אדם אחר נפצע באורח בינוני, ופצוע נוסף הובהל לבית החולים כשהוא במצב קל וסובל מפצע ירי ביד.

המחבל הגיע במכונית למחסום, המכונה גם VIP, שכן דרכו נוסעים בכירים ברשות הפלסטינית ובאו"ם, פתח אש לעבר הנוכחים, נורה וחוסל. בסמוך למחסום בסמוך למחסום שוכנים בניין המינהל האזרחי וכמה בסיסי צה"ל. הפצועים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים בירושלים.

לקריאה נוספת:
מאנשי ביטחון פלסטינים – למפגעים מבפנים: המדרון החלקלק של גל הטרור
"הממשלה מתמהמהת – ואנחנו נשלם": בעוטף מתקשים להירגע לנוכח האיומים
בני משפחות נרצחי הטרור דורשים מהממשלה: "גרשו את משפחות המחבלים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לטענת צה"ל, הוא ניסה לדקור את אחד החיילים. המחבל שנורה ונהרג, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זירת ניסיון הפיגוע:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully