וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון רצח: תושב בת ים הכה את אשתו עם פטיש ופצע אותה אנוש

31.1.2016 / 15:20

הגבר, בן 72, נעצר על ידי שוטרי מרחב איילון. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, דירה ברחוב כצנלסון בעיר, טיפלו באישה, בת 69, ופינו אותה לבית החולים וולפסון כשהיא מורדמת ומונשמת. הבעל נעצר

עריכה: מתן חדד

חשד לניסיון רצח בבת ים: גבר בן 72 הכה היום (ראשון) עם פטיש את אשתו בפלג גופה העליון ופצע אותה באורח אנוש. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, דירה ברחוב כצנלסון בעיר, טיפלו באישה, בת 69, ופינו אותה לבית חולים וולפסון בחולון כשהיא מורדמת ומונשמת. כוחות של משטרת מרחב איילון בפיקודו של ניצב משנה נתן בוזנה עצרו את החשוד.

פרמדיק מד"א יוני טבקמן שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום באחד החדרים ראינו אישה כבת 80 מחוסרת הכרה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים".

לפני שבועיים רצח יהודה כהן, תושב חולון בן 66, את גרושתו אילנה. כעבור כמה ימים נמצאה גופתו בפארק הלאומי באשקלון, לאחר שנמלט והתאבד. מחקירת האירוע עולה כי הגבר קבע עם הנרצחת פגישה בדירה, שבה היא מתגוררת עם שלושת ילדיהם מאז התגרשו, על מנת להגיע להסכמות בנוגע לחלוקת הרכוש ביניהם. במהלך הפגישה הוא ככל הנראה דקר אותה למוות באמצעות סכין.

לקריאה נוספת:
השוטר הפלסטיני שביצע את הפיגוע ליד בית אל: "סלחו לי, אולי אני הבא בתור"
מתווה הכותל אושר חרף התנגדות החרדים: "פתרון הולם ויצירתי"
נתניהו על היוזמה הצרפתית: "מהווה תמריץ לפלסטינים לא להתפשר"

(עדכון ראשון: 14:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully