וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסקבה על האשמת פוטין בשחיתות: "ארה"ב מתכוננת לבחירות ברוסיה"

דובר הקרמלין כינה את טענותיהם של גורמים בוושינגטון, לפיהן נשיא רוסיה פעל בדרכים לא חוקיות, "שערורייתיות", ואמר כי "ברור שהדברים נועדו לייצר לחץ ולהשפיע על קמפיינים עתידיים"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

רוסיה אמרה היום (שישי) כי טענותיהם של גורמים רשמיים בארצות הברית שלפיהן נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מושחת הן "שערורייתיות ומעליבות". דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר כי "אנו רואים שהם התחילו להתכונן לבחירות לנשיאות רוסיה, אפילו שיש עוד שנתיים עד לקיומן. זה ברור שהדברים השליליים שמיוחסים לפוטין נועדו לייצר לחץ ולהשפיע על קמפיינים עתידיים לבחירות".

אמש חיזק הבית הלבן את העמדה שהביע הבכיר במשרד האוצר ולפיה פוטין נוהג בדרכים לא חוקיות. "ההערכה הזאת משקפת את עמדת הממשל", מסר הדובר ג'וש ארנסט. אדם שובין, האחראי על הסנקציות במשרד האוצר של ארצות הברית, אמר השבוע בריאיון לרשת BBC כי וושינגטון רואה בפוטין מושחת, מה שגרר ביקורת נזעמת מצד מוסקבה.

בריאיון, שנערך ביום שני, הסביר שובין כי "ראינו אותו מעשיר את חבריו, את בעלי בריתו הקרובים, ודוחק את מי שאינו נמנה עם חבריו ומשתמש במשאבי המדינה החוצה. בין שזה ההון האנרגטי של רוסיה או בין שאלו חוזים מדיניים אחרים, הוא מקדם את אלה שהוא מאמין כי ישרתו אותו ומחריג את אלה שלא. בעיניי זו תמונה של שחיתות".

נשיא רוסיה פוטין - אולן בטור, מונגוליה, 3 בספטמבר 2014. רויטרס
"העשיר את חבריו". פוטין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully