וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד איראני: "מל"ט וצוללת צילמו נושאת מטוסים אמריקנית"

סרטונים שהופצו בכלי תקשורת איראניים מראים נושאת מטוסים במימי המפרץ הפרסי. לפי הדיווחים, מדובר בכלי שיט אמריקני שעורך תרגיל באזור. בארה"ב סירבו להגיב לדיווחים

ספק 500

מל"ט וצוללת זעירה של איראן תיעדו נושאת מטוסים אמריקנית שערכה תרגיל באזור המפרץ הפרסי – כך דיווחו היום (שישי) כלי תקשורת מקומיים. לפי סוכנות הידיעות "פארס", צוללת קלה מסוג "רדיר" שטה "קרוב מאוד" לנושאת המטוסים והחלה לאסוף מידע על אודותיה ולצלם אותה. עוד נמסר כי הצוללת צילמה סרטונים ובהם נראים החיילים שעל נושאת המטוסים. במקביל דווח כי מל"ט חג מעל נושאת המטוסים וצילם "תמונות תקריב"

בדיווחים לא נמסר מידע בנוגע לתאריך שבו צולמו הסרטונים, כמו גם שמה של נושאת המטוסים. עם זאת, לפי כלי תקשורת אמריקניים, נושאת המטוסים הארי טרומן נמצאת במפרץ הפרסי במסגרת המאבק נגד מטרות ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בעיראק ובסוריה.

עוד כתבות בנושא:
מעצר האמריקנים באיראן: שירת הברבור של המתנגדים להסכם הגרעין
"לקח לקונגרס": איראן טוענת כי ארה"ב התנצלה; המלחים שוחררו
איראן עצרה כלי שיט אמריקניים שחדרו לשטחה ותשיב העצורים לארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות המל"ט שפורסמו בכלי תקשורת באיראן/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר הצי החמישי של חיל הים האמריקני הממוקם בבחריין, קווין סטיבנס, סירב להתייחס לדיווחים, ואמר: "אני יכול להגיד כי אנו בטוחים ביכולת של חיל הים האמריקני הפועל באזור להגיב באופן ראוי לכל מצב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה של נושאת המטוסים שצולמה לכאורה מצוללת/מערכת וואלה!, צילום מסך

איראן פתחה השבוע בתרגיל במפרץ הפרסי, וביום רביעי האחרון הודיעה כי חיל הים האיראני הזהיר כלי שיט של חיל הים האמריקני וקרא לו לעזוב את השטח שבו מתנהל התרגיל. מאוחר יותר הכחיש הצבא האמריקני כי פעולותיו הושפעו מהתרגיל האיראני.

מוקדם יותר החודש אירעה תקרית דיפלומטית במימי המפרץ הפרסי, כאשר איראן עצרה שני כלי שיט של חיל הים האמריקני ועליהם עשרה אנשי צוות לאחר שנכנסו בשוגג ולזמן קצר למים הטריטוריאליים של איראן. כלי השיט שוחררו לאחר כמה שעות בתום שיחות רבות בין שר החוץ האמריקני ג'ון קרי למקבילו האיראני מוחמד ג'וואד זריף. משמרות המהפכה של איראן הודיעו כי ארצות הברית התנצלה על התקרית, אך זו הכחישה את הדברים בתוקף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות המל"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully