וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 36 נפצע קשה בפיגוע דקירה ליד גבעת זאב; המחבל נתפס

הגבר נדקר בתחנת דלק הסמוכה להתנחלות שבאזור ירושלים ופונה לשערי צדק בבירה. אדם נוסף נפצע קל מפגיעת הסכין שהשליך המחבל בעת שנמלט מהמקום. המחבל בן 17 וחצי, תושב ביר נבאלא הסמוך, נתפס על ידי אנשים שהיו במקום, שהכו אותו וניסו למנוע את פינויו. מצבו קל

צילום: מצלמות אבטחה "דניס דגים", צילומי חובבים, עריכה: גדי וינסטוק

גבר בן 36 נפצע הערב (רביעי) באורח קשה בפיגוע דקירה בתחנת דלק הסמוכה להתנחלות גבעת זאב שליד ירושלים. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בבירה והוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון.

המחבל, בן 17 וחצי תושב ביר נבאלא הסמוך, עקב אחרי זוג שנכנס למסעדת המבורגרים בתחנה שעל כביש 436, ובסמוך לכניסה דקר את הגבר פעמיים ונמלט מהמקום. במהלך מנוסתו השליך המחבל את הסכין שבידו, פגע באדם נוסף ופצע אותו באורח קל.

אנשים שהיו באזור והבחינו במתרחש החלו לרדוף אחריו, עד שהצליחו להשיגו ולתפוס אותו. הם הכו אותו, פצעו אותו וניסו למנוע את פינויו לבית החולים. עם התערבות המשטרה, הוא הועבר במצב קל לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה. בעת חיפוש על גופו אותרה ברשותו סכין נוספת.

לקריאה נוספת בנושא
"נשאת מלחם השתמש בסרטונים של דאעש כדי לתת לו לגיטימציה דתית"
סוכל פיגוע דקירה בקלנדיה: נער פלסטיני ניסה לשלוף סכין - ונעצר
בצה"ל ערוכים לחיזבאללה? "האסטרטגיה שגויה, יש להילחם בלבנון"

פיגוע דקירה בתחנת דלק גבעת זאב, ינואר 2016. ספק 500
צוותי מד"א מטפלים בפצוע בזירת הפיגוע, הערב/ספק 500

משה, שעובד במאפיה הסמוכה למסעדת ההמבורגרים, סיפר לוואלה! NEWS: "שמענו צעקות. ראינו את המחבל רץ ובורח לכיוון השטח. הוא זרק את הסכין באמצע ופגע באחד החברים. שניים הורידו אותו לרצפה ואז קפצנו עליו חמישה-שישיה אנשים. הוא קיבל אבנים בראש".

תת-ניצב אבשלום פלד, סגן מפקד מחוז ירושלים, שיבח את האזרחים שתפסו את המחבל. "התגובה האמיצה של האזרחים הביאה ללכידת המחבל ומניעת פגיעה בחפים מפשע נוספים". לדבריו, "הגעת השוטרים המהירה איפשרה את מעצרו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מפה פיגוע גבעת זאב. google maps, צילום מסך
מפה פיגוע גבעת זאב/צילום מסך, google maps

ביום שני אירע פיגוע דקירה בבית חורון שעל כביש 443 המוביל לירושלים. שני מחבלים נכנסו למכולת ביישוב ופצעו אנושות את שלומית קריגמן ואישה נוספת כבת 50 באורח בינוני. קריגמן בת ה-23 מתה מפצעיה יום למחרת ואילו הפצועה בינוני שוחררה הבוקר מבית החולים.

ביום שבת ניסתה מחבלת בת 13 מהכפר ענתא לבצע פיגוע דקירה בהתנחלות ענתות שבאזור הבירה. על פי המשטרה, היא הגיעה לשער היישוב וניסתה לדקור את המאבטח. הוא ירה בה וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותה. המחבלת, רקיה עיד אבו עיד, רבה עם משפחתה ויצאה מביתה עם סכין בכוונה להיהרג. אביה, שחיפש אחריה, הגיע למקום זמן קצר לאחר האירוע. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת מעלה אדומים.

(עדכון ראשון: 23:12)

פיגוע דקירה בתחנת דלק גבעת זאב, ינואר 2016. ספק 500
הסכין ששימשה את המחבל בפיגוע/ספק 500
פצועים בפיגוע דקירה באזור גבעת זאב, המחבל נתפס בידי אזרחים במקום. ספק 500
הסכין ששימשה את המחבל בפיגוע/ספק 500
פיגוע דקירה בתחנת דלק גבעת זאב, ינואר 2016. ספק 500
המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בגבעת זאב/ספק 500
הלל משה, הפצוע קל מהפיגוע בגבעת זאב. ספק 500
האדם שנפצע באורח קל מהשלכת סכין של המחבל/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully