וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות משבוע לפריימריז: טראמפ לא ישתתף בעימות הרפובליקני

המועמד המוביל המרוץ הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית הכריז כי יחסים את העימות של רשת "פוקס" השמרנית, בעקבות הסכסוך בינו למנחה מייגן קלי. "'פוקס' חושבים שהם יכולים לשחק איתו, אבל טראמפ לא משחק משחקים"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

המועמד המוביל המרוץ הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ הכריז אמש (שלישי) כי הוא יחרים את העימות הרפובליקני האחרון של רשת "פוקס" מחר, ארבעה ימים בלבד לפני הבחירות המקדימות באיווה. טראמפ טען כי הרשת השמרנית "משחקת משחקים", לאחר שפורסמה הודעה מטעמה הלועגת למועמד המוביל, ובהמשך לריב המתוקשר שלו עם המגישה מייגן קלי שתנחה את העימות.

בין היתר, נכתב בדברי הרשת כי מידע שהתקבל מ"מקור סודי" מעלה כי נשיאי רוסיה, ולדימיר פוטין, ואיראן, חסן רוחאני, מתכוונים "להתייחס לדונלד טראמפ באופן לא הוגן כשייפגשו עמו, אם יהיה נשיא". כמו כן, הרשת עקצה את טראמפ חובב הרשתות החברתיות, בטענה כי "לטראמפ יש תכנית חשאית להחליף את הממשלה בעוקבים שלו בטוויטר, על מנת להחליט אם בכלל ללכת לפגישות האלה".

עוד בוואלה! NEWS:
מחממים מנועים לקראת הפריימריז באיווה: "טראמפ תומך בהפלות"
קלינטון חוששת, טראמפ מברך, סנדרס סולד: התוספת שערערה את המרוץ
טראמפ: "אני יכול לירות במישהו - ועדיין לא אאבד בוחרים"

המועמד דונלד טראמפ והמנחה מייגן קלי בעימות הרפובליקני, יולי 2015. AP ורויטרס, עיבוד תמונה
טראמפ וקלי/עיבוד תמונה, AP ורויטרס

"בניגוד לאנשים המאוד טיפשים וחסרי היכולת שמדרדרים את המדינה שלנו, טראמפ יודע מתי ללכת", נמסר בהודעה מטעמו. "'פוקס' חושבים שהם יכולים לשחק איתו, אבל טראמפ לא משחק משחקים". במקום העימות, נמסר כי טראמפ יארח אירוע לגיוס כספים למען חיילי צבא ארצות הברית שנפצעו, "שקיבלו יחס נורא מהפוליטיקאים שלנו, שרק מדברים ולא פועלים".

מנגד, רשת "פוקס" האשימה את מנהל הקמפיין של טראמפ, קורי לוונדווסקי, באיום של המנחה קלי. "בשיחה ביום שבת עם בכיר ברשת, לוונדווסקי ציין כי מייגן עברה 'כמה ימים קשים אחרי העימות האחרון', והוסיף, 'חבל שהיא תצטרך לעבור דבר כזה שוב'", נמסר מהרשת. "לוונדווסקי הוזהר שלא לאיים שוב, אך הוא המשיך. אנחנו לא יכולים להיכנע לניסיונות הפחדה של העובדים שלנו".

הרשת הבהירה כי טראמפ מוזמן להשתתף בעימות – אך אין לו כל זכות לקבוע את זהות המנחה. "כניעה לאולטימטומים של פוליטיקאים מפרה את כל הסטנדרטים העיתונאיים", נמסר מ"פוקס". טראמפ הסתכסך עם קלי לאחר העימות הקודם שהנחתה, שבמהלכו צלבה את המועמד על התבטאויות סקסיסטיות שאמר בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully