וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר מיממה בהשגחה: פרס שוחרר מבית החולים

26.1.2016 / 14:30

ראש הממשלה והנשיא לשעבר השתחרר מבית החולים שיבא שבתל השומר לאחר שפונה ביום ראשון בערב בעקבות הפרעה קלה בקצב פעימות הלב. רופאיו מסרו כי סדרת הבדיקות שעבר תקינות והחליטו על שחרורו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

(פרס בשחרורו משיבא בשבוע שעבר לאחר אירוע הלב)

שמעון פרס שוחרר היום (שלישי) מבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שפונה לשם ביום ראשון בערב בעקבות הפרעה קלה בקצב פעימות הלב. ראש הממשלה והנשיא לשעבר נותר אתמול להשגחה במחלקה לטיפול נמרץ לבקשת רופאיו, שמסרו כי סדרת הבדיקות שעבר תקינות והחליטו על שחרורו.

אתמול במהלך הלילה חזר לפרס דופק סדיר והוא חש בטוב. לדברי פרופסור רפי ולדן, סגן מנהל בית החולים וחתנו של פרס בן ה-92, הוא חש טוב וכי "בניגוד למה שפורסם בכלי התקשורת, לא היו לו שום כאבים בחזה, אלא תחושה של אי נוחות". הוא יישאר היום להשגחה בבית החולים, שבמהלכה יתואם הטיפול התרופתי.

לדברי פרופ' ולדן, פרס הועבר למוסד הרפואי רק כדי לנקוט משנה זהירות. "הייתה לו תחושה של פעימות לב לא סדירות, לכן העברנו אותו בערב ליתר ביטחון, למרות שהייתה מחשבה אפילו להשאיר אותו בבית. אבל כדי לא לקחת שום סיכון, הבאנו אותו לבית החולים, שם התברר באמת שהייתה לו הפרעה קלה בקצב של פעימות הלב, וההפרעה הזו חלפה מאליה עוד לפני שהספקנו בכלל לתת לו איזשהו טיפול תרופתי".

לקריאה נוספת:
רופאיו של שמעון פרס: "הוא מרגיש מצוין ומשוחח על ננו-טכנולוגיה"
בנו של שמעון פרס: "הוא מרגיש מצוין ורוצה כבר לחזור לשגרה"

שמעון פרס היום בעת שחרורו מבית החולים שיבא. ניב אהרונסון
פרס בשחרורו מבית החולים לאחר התקף הלב שעבר, בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

רופאו האישי התייחס באותה הזדמנות לאירוע הלב הקל שעבר על פרס לפני כעשרה ימים והדגיש כי לא מדובר באירוע נוסף. "לא מדובר בהתקף לב שני, לא מדובר בכלל בכאבים בחזה, אלא הפרעת קצב שהיא שגרתית ומוכרת אחרי אירוע הלב הראשון", אמר. אחרי אירוע הלב הועבר פרס לשיבא, שם עבר צנתור ושוחרר כעבור חמישה ימי אשפוז.

אמש אמר פרופ' ולדן כי פרס נראה נינוח: "מצב הרוח שלו מצוין והוא מוחה על זה שמחזיקים אותו בבית החולים. הוא רצה לחזור כבר עכשיו הביתה".

(עדכון ראשון: 14:10)

  • עוד באותו נושא:
  • שמעון פרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully