וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלשים התחזו למלצרים במלון – וסיכלו הברחת קוקאין בשווי 10 מיליון שקל

25.1.2016 / 13:35

במזוודה של בני זוג מברזיל התגלה סם מוסלק כבר בשדה התעופה, אבל בימ"ר תל אביב החליטו לעקוב אחרי הבלדרים ולחכות לשעת כושר. לאחר כמה ימים הם נעצרו במלון יוקרה במה שנראה כמו סצנה מסרט הוליוודי. מעצרם של חמישה מהחשודים, בהם אב ובנו, הוארך היום בפעם השנייה

גבר מסניף קוקאין. ShutterStock
גבר מסניף קוקאין/ShutterStock

בני זוג מברזיל נעצרו בשבוע שעבר במלון יוקרה בתל אביב בחשד להברחת 4.1 קילוגרמים של קוקאין טהור, ששוויו יכול להגיע ליותר מעשרה מיליון שקלים. סיפור מעצרם כלל סצנה שנדמה היה שנלקחה מסרט הוליוודי: צוות העובדים ששירת אותם במהלך שהייתם במלון לא נמנה עם סגל המקום, אלא היו בלשי המשטרה שהתחזו לאנשי קבלה, מלצרים ואנשי תחזוקה.

תחילת הסיפור ביום שישי לפני שבועיים. בנמל התעופה בן גוריון נוחתים בני זוג מברזיל. בלשי יחידת 747 של משטרת נתב"ג ואנשי המכס חושדים בשני הצעירים ומגלים באחת ממזוודותיהם סם מוסלק. בשלב זה מוזעקים בלשי ימ"ר תל אביב לנמל התעופה. מפקד הימ"ר, ניצב משנה גדי אשד, מחליט על מהלך יצירתי: לשחרר את שני הבלדרים לכאורה עם המזוודות והסם תוך שהוא מצמיד להם את בלשי היחידה הסמויה, שנצמדו אליהם ופיקחו על צעדיהם.

בני הזוג הגיעו למלון בתל אביב ושכרו חדר שהוזמן מראש. המשטרה פנתה למנהל המלון וביקשה ממנו סיוע, והוא נעתר לבקשה. אנשי היחידה הטכנית התקינו מצלמות נסתרות בחדר ובמקביל שובצו בלשים סמויים בבית המלון. לאחר כמה ימים הגיע למלון אחד החשודים, דוד ממן. לטענת המשטרה הוא בחן את המזוודה, ומיד לאחר מכן, ביום רביעי האחרון, נשלח חשוד נוסף, זורוב לוין, כדי לאסוף אותה. בשלב זה ניתן האות – והבלשים עצרו את החשודים.

שופט בית משפט השלום בתל אביב ירון גת האריך היום את מעצרם של חמישה מהחשודים בארבעה ימים, בפעם השנייה. בין העצורים, שלושה תושבי חיפה - ובהם אליאור ממן, בנו של דוד, שעל פי המשטרה שהה בברזיל בעת שיגור הבלדרים לישראל - שחשודים בייבוא הסם לישראל. החשודים מכחישים את המיוחס להם.

לקריאה נוספת:
תיירים נוצרים ו-24 ק"ג קוקאין: כך סוכלה הברחה של מיליונים
אזרחית ברזיל ותושב תל אביב מואשמים בהברחת 19 ק"ג קוקאין לישראל
מהפיליפינים לישראל: נחשפה רשת שהפיצה "קוקאין אסייתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully